Home > Podyplomowe > Nauki Ścisłe - Inne > Zaoczne > Kraków > Studia Podyplomowe - Fizyka z elementami informatyki(dla nauczycieli) - Kraków - Małopolskie

Studia Podyplomowe - Fizyka z elementami informatyki(dla nauczycieli) - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem AGH - Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Fizyka z elementami informatyki(dla nauczycieli) - Zaoczne - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    Celem studiów jest przygotowanie jego uczestników do nauczania fizyki z astronomią, na poziomie szkoły średniej (gimnazjum i liceum) oraz rozszerzenie dotychczas posiadanej przez nich wiedzy przyrodniczej i informatycznej. Absolwent studiów zostanie wyposażony w podstawowa wiedzę z zakresu metodyki nauczania fizyki oraz zapozna się z możliwościami wykorzystania narzędzi informatycznych do przygotowania i prowadzenia zajęć dydaktycznych. Uczestnicy studiów zostaną przygotowani do organizacji pracowni fizycznej i wykorzystania doświadczeń fizycznych w procesie nauczania.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Studia przewidziane są dla czynnych nauczycieli lub osób z wyższym wykształceniem, posiadających przygotowanie pedagogiczne do nauczania w szkole.
  • Szczegółowe informacje
    Semestr I:
    podstawy fizyki; pracownia fizyczna I; elementy matematyki; podstawy informatyki.

    Semestr II:
    fizyka; pracownia fizyczna II; nauczanie fizyki przez pokazy doświadczalne; astrofizyka; wykorzystanie komputera w nauczaniu; seminarium - jak uczyć fizyki?

    Semestr III:
    organizacja pracowni fizycznej; fizyka współczesna; kosmologia; współczesne problemy pedagogiki i metodyki wychowania; aktualne problemy dydaktyczne i prawne; seminarium dyplomowe.

Inne informacje związane z Nauki Ścisłe - Inne

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |