Studia II Stopnia-Kultura, Nowe Media i Komunikacja Społeczna

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Collegium Civitas

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia II Stopnia-Kultura, Nowe Media i Komunikacja Społeczna - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Specjalizacja Kultura, Nowe Media i Komunikacja Społeczna obejmuje najszybciej rozwijający się i wyjątkowo dochodowy rynek, dający szansę zaspokajania zarówno aspiracji w zakresie organizowania i kierowania instytucjami medialnymi oraz tworzenia strategii komunikowania, a także pozwalający na zrozumienie znaczenia nowych mediów (multimediów, internetu i animacji cyfrowej). Program zajęć przewiduje dostarczenie kompleksowej wiedzy z zakresu zarówno specyfiki nowych mediów, jak i zarządzania i badań nad mediami oraz pracy dziennikarskiej w otoczeniu multimedialnym.
  • Tutuł uzyskany
    Magister
  • Szczegółowe informacje
    Studia II Stopnia
    Kierunek-Socjologia
    Specjalność-Kultura, Nowe Media i Komunikacja Społeczna

    Program studiów:

    Przedmioty specjalizacji
    • Socjologia organizacji
    • Socjologia kultury
    • Teorie i przemiany komunikowania społecznego w XX i XXI wieku
    • Kultura elitarna i popularna
    • Dyskurs publiczny
    • Badania nad mediami: pomiar audytoriów, preferencji, odbioru i wpływu
    • Analiza przekazów medialnych
    • Media kultury w refleksji antropologicznej
    • Socjologia wizualna

    • Seminarium magisterskie – 3 semestry
    • Język obcy (2 semestry) do wyboru: j. angielski, j. niemiecki; j. francuski; j. rosyjski; j. hiszpański (grupy lektoratów na studiach stacjonarnych)

    Przedmioty podstawowe kierunkowe (obowiązkowe dla studentów z tytułem licencjata innym niż uzyskany w Collegium Civitas na kierunku Socjologia)
    • Wstęp do socjologii
    • Wprowadzenie do metod badań społecznych
    • Metody ilościowe badań społecznych
    • Metody jakościowe badań społecznych
    • Klasyczne teorie socjologiczne
    • Współczesne teorie socjologiczne
    • Wstęp do statystyki
    • Statystyka dla socjologów
    • Psychologia społeczna
    • Współczesna psychologia społeczna

    Socjologia: przedmioty fakultatywne zalecane
    • Socjologia ekonomiczna
    • Socjologiczne i psychologiczne aspekty konfliktu
    • Psychologia przywództwa: techniki autoprezentacji, elementy psychotechniki
    • Kultura i zarządzanie międzykulturowe
    • Psychologia i zarządzanie reklamą
    • Podstawy marketingu. Badania marketingowe
    • Public Relations
    • Techniki negocjacyjne
    • Metody indywidualnego i grupowego treningu w organizacji
    • Techniki lobbingu
    • Zarządzanie zasobami ludzkimi
    • Kulturowe zróżnicowanie społeczeństwa polskiego
    • Tradycja kultury alternatywnej w Polsce
    • Społeczeństwo informacyjne
    • Media a społeczeństwo
    • Literatura i media
    • Komunikacja polityczna
    • Idee współczesne
    • Podstawy prawne ładu medialnego w Polsce
    • Historia mediów – polityka, kultura, ludzie
    • Propaganda, indoktrynacja, manipulacja
    • Propaganda i indoktrynacja w państwach
    totalitarnych XX wieku

    Zdobyte umiejętności

    * wykorzystywanie technik komunikacji interpersonalnej
    * znajomość kultur
    * znajomość rynku mediów (internet, telewizja, prasa, radio)
    * znajomość mechanizmów funkcjonowania jednostki w społeczeństwie
    * znajomość i zdolność zastosowania narzędzi związanych z Public Relations

    Perspektywy zatrudnienia

    * domy mediowe
    * agencje reklamowe
    * agencje Public Relations
    * portale internetowe
    * działy marketingu, promocji i PR
    * media (telewizja, radio, Internet, prasa)
    * firmy konsultingowe
    * działy informacji i komunikacji
    * instytucje kulturalne, artystyczne, filmowe i rozrywkowe

Inne informacje związane z komunikacja społeczna

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |