Absolwent tego kierunku studiów powinien wykazać się znajomością podstaw teoretycznych z zakresu nauk o zarządzaniu, ekonomii i dyscyplin komplementarnych oraz odpowiednią wiedzą specjalistyczną. Powinien także posiadać umiejętności wykorzystywania zdobytej z tego zakresu wiedzy w pracy zawodowej i w życiu prywatnym. Absolwent powinien być przygotowany do pracy w charakterze menedżera średniego szczebla zarządzania w przedsiębiorstwach, organizacjach non profit, jednostkach administracji publicznej różnych szczebli, a także do prowadzenia własnej działalności gospodarczej na niewielką skalę. Powinien również posiadać umiejętności rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów gospodarowania zasobami (osobowymi, rzeczowymi, finansowymi, informacyjnymi), jak też problemów realizacji funkcji, procesów oraz przedsięwzięć w przedsiębiorstwach i innych instytucjach.W ramach kierunku Zarządzanie i marketing student może wybrać jedną z
następujących specjalności:
- Gospodarka nieruchomościami
- Marketing
- Przedsiębiorczość
- Zarządzanie przedsiębiorstwem