Home > Studia I Stopnia > Komunikacja Społeczna > Dzienne > Łódź > Studia I Stopnia - Marketing polityczny i komunikowanie publiczne - Łódź - Łódzkie

Studia I Stopnia - Marketing polityczny i komunikowanie publiczne - Dzienne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia - Marketing polityczny i komunikowanie publiczne - Dzienne - Łódź - Łódzkie

  • Cele
    Studia mają na celu wszechstronne przygotowanie studenta do zawodu dziennikarza oraz do wykonywania różnych zawodów związanych z prasą, radiem i telewizją oraz z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej (komunikowanie publiczne i polityczne, komunikowanie w biznesie). Studenci kierunku uzyskiwać będą wiedzę obejmującą przede wszystkim nauki społeczne i humanistyczne. Poznają zagadnienia związane z warsztatem zawodowym dziennikarza takie jak teoria i praktyka dziennikarstwa prasowego, radiowego, telewizyjnego oraz stosowanie Internetu i języków obcych w pracy dziennikarza. Ponadto poznają tajniki kształtowania opinii publicznej, źródeł informacji dla dziennikarza, fotografii w prasie, pracy z serwisem informacyjnym, prawa: prasowego, radiofonii i telewizji oraz autorskiego, etyki dziennikarskiej, reklamy i PR. Absolwent uzyskuje umiejętności umożliwiające mu wykonywanie różnych zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej i dziennikarstwa: w stosunkach publicznych, reklamie, promocji, PR, instytucjach prowadzących edukację medialną. Charakterystyka specjalności: Marketing polityczny i komunikowanie publiczne Absolwent tej specjalności będzie w szczególności przygotowany do komunikowania się z wyborcami oraz do kształtowania wizerunku polityków i partii politycznych. Znajdzie zatrudnienie w biurach poselskich i sztabach wyborczych, agencjach PR realizujących kampanie wizerunkowe polityków i partii politycznych oraz w komórkach informacyjnych instytucji i organów administracji publicznej.
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje


    Marketing polityczny i komunikowanie publiczne

    Przedmioty wspólne dla wszystkich studentów kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna:

        * Wychowanie fizyczne
        * Język obcy
        * Technologia informacyjna
        * BHP i ergonomia
        * Filozofia
        * Socjologia
        * Prawo
        * Ekonomia
        * Zarządzanie
        * Historia Polski XX wieku
        * Nauka o komunikowaniu
        * Współczesne systemy polityczne
        * Międzynarodowe stosunki polityczne i gospodarcze
        * Historia mediów
        * Polski system medialny
        * Systemy medialne na świecie
        * Kultura języka
        * Retoryka i erystyka
        * Gatunki dziennikarskie
        * Prawo mediów
        * Etyka dziennikarska
        * Warsztaty dziennikarskie (telewizyjne, radiowe i prasowe)
        * Public relations
        * Reklama
        * Dziennikarskie źródła informacji
        * Praca z serwisem informacyjnym
        * Fotografia w prasie
        * Wykłady monograficzne
        * Seminarium dyplomowe

    Studenci mogą dodatkowo wzbogacić i profilować swoje umiejętności praktyczne oraz wiedzę dzięki możliwości wyboru jednej ze specjalności oferowanych w ramach kierunku:

        * Dziennikarstwo i media
        * Marketing polityczny i komunikowanie publiczne
        * Public relations i komunikowanie w biznesie

    Przedmioty w ramach specjalności: Marketing polityczny i komunikowanie publiczne

        * Komunikowanie publiczne
        * Marketing polityczny
        * System partyjny RP
        * Wybrane systemy partyjne państw demokracji parlamentarnej


           


           
     

Inne informacje związane z Komunikacja Społeczna

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |