Kolor ma moc. Zwykle nie uświadamiamy sobie, jak wielką. Kolory wiele mówią o naszej osobowości, mogą oddziaływać na nasze decyzje.
Wiedza o umiejętnym stosowaniu koloru pozwala na wykorzystanie go zgodnie ze naszymi oczekiwaniami. Świadomie i odpowiednio zastosowane barwy wpływają na wzrost popularności danego produktu, usługi. Mają także duże znaczenie przy aranżacji miejsc sprzedaży.
Psychologia koloru pozwala także na rozpoznawanie osobowości i typów psychologicznych naszych rozmówców.
Grupa docelowa:
Kurs przeznaczony jest dla osób, które:
- Pracują w pionie sprzedaży bezpośredniej (np. przedstawiciel handlowy, merchandiser, sprzedawca)
- Mają bezpośredni kontakt z klientem
- Pragną poznać nowoczesne techniki sprzedaży
- Zamierzają podjąć pracę tego typu i już teraz chcą zwiększyć swoje kompetencje
- Chcą sprawnie komunikować się z innymi
- Są świadome konieczności podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia umiejętności interpersonalnych
- Chcą poznać i zrozumieć motywy własnych działań i dokonywanych wyborów
Z
awartość kursu:
- Kolor
- Rozwijanie osobowości za pomocą koloru i rysunku
- Charakterystyka psychologiczna człowieka na podstawie koloru
- Funkcja koloru w sprzedaży
- Zasoby osobiste i społeczne, sprzyjające zdrowiu jednostki. Jakość życia związana ze zdrowiem
Czas trwania: 3 tygodnie