Home > Kursy i Szkolenia > Sport i Edukacja Sportowa > Zaoczne > Warszawa > Kurs na Menedżera Sportu - Warszawa - Mazowieckie

Kurs na Menedżera Sportu - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polska Akademia Sportu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Kurs na Menedżera Sportu - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem kursu jest profesjonalne doskonalenie kadr w dziedzinie zarządzania szeroko rozumianą kulturą fizyczną poprzez stworzenie warunków dla pogłębienia wiedzy i doskonalenia umiejętności menedżera sportu. Określony cel będzie realizowany poprzez: - przekazanie nowoczesnej wiedzy na temat kompetencji zarządczych, zakresu i sposobów wykorzystywania uprawnień decyzyjnych oraz doskonalenia umiejętności organizatorskich menedżera; - dostarczenie wiedzy o współczesnych uwarunkowaniach rozwoju kultury fizycznej i kształtowania umiejętności z zakresu kierowania jednostką organizacyjną działalności marketingowej, a także planowania i organizowania przedsięwzięć sportowo -rekreacyjnych; - kształtowanie postaw innowacyjnych w procesie rozwijania działalności w wychowaniu fizycznym, sporcie i rekreacji; - opanowanie skutecznego oddziaływania na podwładnych w celu umiejętnego wykorzystywania ich potencjalnych możliwości.
  • Praktyki
    Warsztaty (praktyki menedżerskie) 50 h odbywane w trakcie lub po zakończeniu kursu w dowolnie wybranej organizacji sportowej (Ministerstwo Sportu i Turystyki, PKOL, ogólnopolski związek sportowy, regionalny związek sportowy, gminny lub miejski wydział sportu, ośrodek sportu i rekreacji, klub sportowy). Uczelnia może również skierować kursanta na praktykę do swoich partnerów – związków sportowych, urzędów kultury fizycznej i sportu oraz czołowych firm marketingu sportowego. Zaliczeniem praktyk i warunkiem wydania Dyplomu Menedżera Sportu jest złożenie wypełnionego dziennika praktyk z wymaganymi pieczęciami i podpisami.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Uczestnikami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej średnie wykształcenie (ministerstwo wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego uzyskane wykształcenie). Kurs jest adresowany do kadry kierowniczej i pracowników: * ośrodków sportu i rekreacji * klubów sportowych, działających w różnych dyscyplinach; * stowarzyszeń kultury fizycznej, w tym polskich związków sportowych; * nowo powstających organizacji sportu, które mają się zajmować zarządzaniem ligami sportowymi; * przedsiębiorstw, które rozważają inwestycje w sport lub są potencjalnymi sponsorami organizacji sportowych; * mediów, realizujących transmisje sportowe i w ten sposób uczestniczących w przekazywaniu produktów sportowych kibicom; * studentów i absolwentów (zwłaszcza uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego), którzy chcą się specjalizować w zarządzaniu i marketingu sportowym.
  • Tutuł uzyskany
    Menedżer sportu
  • Szczegółowe informacje
    Program ogólny kursu menedżera sportu

    1.      Badania marketingowe na rynku sportu

    2.      Europejskie systemy zarządzania sportem

    3.      Impreza sportowa jako rozszerzony produkt marketingowy i baza medialnej kampanii
             reklamowej

    4.      Koncepcja marketingu sportu

    5.      Kształtowanie wizerunku marki organizacji sportowych

    6.      Marketing sportowy w strategii marketingowej firmy

    7.      Marketing usług sportowych

    8.      Media w strukturze marketingu sportu

    9.      Międzynarodowe negocjacje w sporcie

    10.  Międzynarodowe organizacje sportowe

    11.  Podstawy ekonomii sportu

    12.  Podstawy finansów przedsiębiorstwa

    13.  Podstawy marketingu

    14.  Podstawy prawa reklamy

    15.  Podstawy prawa spółek

    16.  Podstawy prawa własności intelektualnej

    17.  Prawne uwarunkowania funkcjonowania organizacji sportowych

    18.  Promocja organizacji sportowych

    19.  Rynek mediów w Polsce

    20.  Rynek sportu na świecie i w Polsce

    21.  Sponsoring sportu-planowanie, relacja i kontrola efektów

    22.  Stosowanie koncepcji marketingu w polskich klubach sportowych

    23.  Uwarunkowania i zakres marketingu sportu

    24.  Zarządzanie obiektami sportowymi

    25.  Wprowadzenie do zarządzania

Inne informacje związane z Sport i Edukacja Sportowa

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |