Kurs - Informacja Turystyczna

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Kurs - Informacja Turystyczna - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Praktyki
    Zajęcia będą prowadzone:
    * przez 5 dwudniowych zjazdów w systemie sobotnio-niedzielnym lub
    * przez 10 dwudniowych zjazdów w systemie wieczorowym (środa-czwartek)
  • Szczegółowe informacje
    Kurs przeznaczony jest dla absolwentów studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz szkół średnich, niezależnie od specjalności zawodowej i kierunku wykształcenia:
    • przedstawicieli samorządów lokalnych i administracji publicznej odpowiedzialnych za zagadnienia promocji oraz informacji turystycznej;
    • kierowników centrów informacji turystycznej, gminnych centrów informacji oraz informatorów turystycznych;
    • kadry zarządzającej hotelami i innymi obiektami noclegowymi, gastronomicznymi oraz konferencyjnymi;
    • zarządców atrakcji turystycznych (muzeów, skansenów, parków narodowych, krajobrazowych, rozrywki itp.);
    • pracowników biur podróży wyspecjalizowanych w turystyce przyjazdowej;
    • pracowników regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
    Warunkiem ukończenia kursu jest wykonanie zadania praktycznego, zdanie stosownego testu egzaminacyjnego lub przygotowanie krótkiego opracowania (eseju) na uzgodniony temat.

    Wykaz przedmiotów:

    1 Organizacja kursu- prawa i obowiązki uczestników
    2 Wstęp do wiedzy o promocji i informacji turystycznej
    3 Organizacja turystyki w Polsce
    4 Ogólne podstawy marketingu i reklamy w turystyce
    5 Historia i współczesne zadania systemu informacji turystycznej
    6 Zakres informacji turystycznej
    7 Organizacja i funkcjonowanie centrum informacji turystycznej
    8 Współpraca centrów informacji turystycznej z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi
    9 Podstawowe narzędzia informacji turystycznej
    10 Pozyskiwanie, gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji 
    11 Formy promocji w systemie informacji turystycznej
    12 Jakość usług i certyfikacja centrów informacji turystycznej
    13 Podstawy geografii turystycznej Polski 
    14 Podstawy geografii turystycznej Mazowsza
    15 Promocja i informacja turystyczna wybranych form turystyki 
    16 Udział systemu informacji turystycznej w kreowaniu i promowaniu lokalnych produktów turystycznych
    17 Podstawowe przepisy prawne dotyczące turystyki

    Zajęcia praktyczne:

    • funkcjonowanie centrum it
    • analiza funkcjonowania wybranego centrum it
    • posługiwanie się elektronicznymi bazami danych
    • tworzenie baz danych dotyczących systemów rezerwacji, imprez i atrakcji turystycznych

Inne informacje związane z organizacja turystyki

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |