Corel Draw - Grafika Wektorowa - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Altkom

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Corel Draw - Grafika Wektorowa - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Gdynia - Pomorskie

  • Profil słuchacza / wymogi
    Kurs przeznaczony jest dla osób chcących opanować umiejętność posługiwania się profesjonalnym programem do tworzenia grafiki wektorowej, wizytówek, bannerów reklamowych oraz przygotowaniem prezentacji i wydruku utworzonego projektu.
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia: umiejętność tworzenia wielostronicowych projektów zawierających elementy grafiki wektorowej, rastrowej oraz tekst.
    Oczekiwane przygotowanie słuchaczy: Swobodne poruszanie się w środowisku Windows, znajomość MS Word.

    Metoda szkolenia: wykład, warsztaty
    Czas trwania: 21 godzin

    Tematy zajęć:
    1. Wstęp do teorii grafiki wektorowej
      • definicja obrazu wektorowego i rastrowego
      • przeznaczenie, wady i zalety obu typów, podstawowe formaty
      • trasowanie (Corel Trace) i rasteryzacja.
      • i­­nterfejs programu­
      • paski narzędzi i dokery
      • przemieszczanie się po projekcie
      • widok i powiększenie
      • strona i pulpit, ustawienia strony / stron.
    2. Obiekt
      • zaznaczanie i swobodne przekształcanie obiektów
      • atrybuty obiektu: kontur i wypełnienie, sposoby ich definicji. Obiekt otwarty i zamknięty
      • tworzenie obiektów narzędziami do rysowania
      • narzędzia przekształceń precyzyjnych
      • stos i zmiana kolejności
      • grupowanie obiektów
      • kształtowanie ("+" "- " "intersect")
      • kopiowanie, duplikacja, klon
      • bitmapa jako obiekt, import bitmap.
    3. Tekst
      • tekst akapitowy i ozdobny, zamiana typów
      • atrybuty obiektu tekst
      • tworzenie ramki akapitu z innych obiektów
      • przelewanie tekstu
      • czcionki, dobór i zarządzanie fontami. Substytucja fontów
      • import tekstu i błędy tablicy znaków z CD9/Win2K - Win XP.
    4. Styl
      • style wbudowane i własne
      • zapis stylu w szablonie.
    5. Narzędzia wspomagające rozmieszczenie i wyrównanie obiektów
      • linijka, prowadnice, siatka - ich definiowanie i wykorzystanie
      • narzędzie Wyrównanie i Rozkład.
    6. Krzywe Beziera
      • rysowanie krzywej i linii prostej
      • edycja obiektu jako zbioru krzywych
      • typy węzłów, dodawanie i modyfikacja krzywej
      • łączenie i rozłączanie krzywej i obiektu - ścieżka, podścieżka
      • przekształcanie zbioru węzłów
      • zamiana tekstu w krzywe.
    7. Warstwy
      • cel i metody pracy na warstwach
      • zarządzanie warstwami - Manager obiektów.
    8. Tryby i palety kolorów
      • barwa i kolor
      • tryb kolorów: RGB (ekran) i CMYK (druk)
    9. "Gamut warning" - ograniczenie przestrzeni i błędy wydruku. Sposoby zapobiegania
      • palety wbudowane i własne.
    10. Wydruk i eksport
      • przeznaczenie projektu
    11. E­xport do formatów rastrowych (rozdzielczość) i wektorowych (postscript) oraz do strony Web
    12. Pasery i paski kalibracyjne
    13. Wydruk do naświetlarki (lub bezpośrednio do maszyny offsetowej), testy koloru i osadzenia fontów.

Inne informacje związane z adobe photoshop

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |