Coaching Skuteczną Metodą Motywowania Pracowników - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Prestige Europejskie Centrum Kształcenia

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Coaching Skuteczną Metodą Motywowania Pracowników - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Mikołów - Śląskie

  • Cele
    Celem warsztatów jest dostarczenie uczestnikom wiedzy psychologicznej i socjologicznej niezbędnej w zrozumieniu stosunków międzyludzkich, poznaniu własnych predyspozycji i umiejętności kierowniczych, wskazanie metod i technik motywowania pracowników ze szczególnym uwzględnieniem coachingu.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących stanowiska kierownicze, menedżerskie, liderów, brygadzistów, które chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie coachingu pracowników oraz poszerzyć świadomość w obszarze własnej motywacji, by w ten sposób sprzyjać osiąganiu zawodowych celów.
  • Szczegółowe informacje
    Liczba godzin dydaktycznych: 16 - 2 dni

    Program szkolenia:

    1. Coaching - metodą wspierania podwładnych w ich pracy zawodowej
    • Coaching - współczesną metodą kierowania zespołem
    • Umiejętności społeczne wykorzystywane w coachingu
    • Co daje wspieranie pracowników działu sprzedaży?
    • Coaching metodą motywowania
    2. Diagnoza umiejętności coach`a
    • Styl instruktora (praca z niedoświadczonym podwładnym)
    • Styl obserwatora (praca z osobą o długim doświadczeniu)
    • Samoocena kompetencji jako trenera
    3. Proces uczenia się jednostki
    • Diagnoza stylu uczenia się
    • Cykl uczenia się
    • Czynniki ograniczające skuteczność uczenia się
    4. Komunikacja interpersonalna w coachingu
    • Diagnoza stylu komunikowania się
    • Techniki efektywnej komunikacji
    • Techniki skutecznego motywowania
    • Techniki monitorowania pracy podwładnych
    • Zasady skutecznej oceny osiąganych wyników pracy
    5. Diagnoza przygotowania pracowników
    • Dobór stylu kierowania do umiejętności i przygotowania pracownika
    • Rozpoznawanie indywidualnych stylów pracy pracowników
    • Poznanie umiejętności planowania i organizowania pracy podwładnych
    6. Etapy coachingu
    • Analiza sytuacji przed podjęciem coachingu
    • Określanie celów i planów w procesie cochingu
    • Organizacja sesji coachingowej
    • Interakcja coachingowa
    • Ocena efektów zastosowania coachingu
    7. Techniki stosowane w coachingu
    • Sprzężenie zwrotne (udzielane i przyjmowane informacji)
    • Myślenie systemowe
    • Efektywne stawianie pytań
    • Metoda GROW (WZRASTANIE)
    • Techniki motywacyjne
    8. Psychologiczne bariery w coachingu
    • Blokady szkoleniowe coach’a i ich omijanie
    • Niechęć pracowników do bycia szkolonym i sposoby jej przezwyciężania
    Metody prowadzenia zajęć:
    • Mini wykłady wprowadzające poszczególne zagadnienia
    • Testy pozwalające na diagnozę niezbędnych umiejętności uczestników
    • Opracowywanie programu coachingu jako techniki skutecznego motywowania
    • Gry symulacyjne (rozmowa caochingowa)

Inne informacje związane z coaching

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |