Asertywność, Czyli Sztuka Skutecznej Komunikacji w Biznesie - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Homo Creatore - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Asertywność, Czyli Sztuka Skutecznej Komunikacji w Biznesie - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    ASERTYWNOŚĆ to zdolność realizowania swoich interesów bez naruszania praw innych osób, to taki sposób reagowania na zachowania i wypowiedzi innych ludzi, który buduje relację współpracy i prowadzi do obustronnej wygranej.
    Techniki treningu asertywności okazały się bardzo atrakcyjnym narzędziem dla szkolenia profesjonalistów we wszystkich dziedzinach, gdzie istotny jest kontakt z innymi ludźmi a jednocześnie duże narażenie na presję, odmowę i stres (np. w sprzedaży, obsłudze klientów, zarządzaniu).

    Umiejętności osiągane przez uczestników treningu:
    • dopasowanie formy wypowiedzi do sytuacji i osoby;
    • dbanie o własne interesy w harmonii z otoczeniem;
    • zwiększanie pozytywnej motywacji i skuteczności działania;
    • zamiana krytyki na użyteczną informację zwrotną;
    • właściwa ocena problemów, ludzi i relacji;
    • rozpoznawanie sytuacji konfliktowych i ich pozytywne rozwiązywanie;
    • neutralizowanie stresów obniżających poczucie własnej wartości;
    PROGRAM SZKOLENIA:
    1. Istota asertywności:
    • prawa asertywności oraz ich wpływ na polepszenie skuteczności i jakości relacji z innymi ludźmi;
    • możliwości i ograniczenia wynikające z przyjęcia postawy agresywnej, biernej lub asertywnej.
    2. Ochrona swoich praw:
    • różnice między odmową nieasertywną a asertywną;
    • jak odmawiać asertywnie;
    • jak asertywnie realizować swoje interesy;
    • możliwości wyboru zachowania w sytuacji otrzymania odmowy na prośbę.
    3. Relacje międzyludzkie - asertywna wymiana opinii i uczuć:
    • przyjmowanie ocen negatywnych i pozytywnych;
    • reagowanie na różne formy krytyki z atakiem psychicznym włącznie;
    • jak krytykować konstruktywnie;
    • umiejętności asertywnego chronienia siebie w sytuacji konfliktowej;
    • radzenie sobie z zachowaniami manipulacyjnymi;
    • wyrażanie pozytywnych i negatywnych uczuć i opinii;
    • jak radzić sobie z zakłopotaniem.
    4. Sztuka zwiększania osobistej skuteczności:
    • określenie typu relacji, w jakiej się znajdujemy;
    • strategie skutecznego prezentowania swoich opinii i przekonań;
    • asertywność w kontakcie z samym sobą - zwiększanie poczucia własnej wartości;
    • monolog wewnętrzny - autosabotaż lub pomoc w efektywnej realizacji celów;
    5. Panowanie nad emocjami i stresem w trudnych relacjach z ludźmi:
    • asertywna reakcja na poczucie krzywdy lub winy;
    • sposoby asertywnego wyrażania uczuć negatywnych - KOMUNIKAT OD "JA";

Inne informacje związane z Rozwój Zasobów Ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |