STUDIA PODYPLOMOWE MEDIOZNAWSTWO I ZARZADZANIE INFORMACJĄ

Więcej informacji

STUDIA PODYPLOMOWE MEDIOZNAWSTWO I ZARZADZANIE INFORMACJĄ

  • Szczegółowe informacje Studia są adresowane do osób kształtujących politykę komunikacyjno-informacyjną przedsiębiorstw. Słuchaczami studiów mogą być absolwenci różnych kierunków studiów, w tym m.in. ekonomiczno – społecznych planujący rozwój własnej kariery zawodowej w kierunku dziennikarstwa, osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami w administracji publicznej szczebla lokalnego i regionalnego,
    w organizacjach pozarządowych, np. rzecznicy prasowi, pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji oraz służb public relations. Słuchacze zdobędą kwalifikacje w zakresie zarządzania informacją w przedsiębiorstwie, pracy dziennikarskiej i innych zawodów związanych z komunikacją społeczną, np. public relations. W programie studiów przewidziano między innymi przedmioty: społeczeństwo informacyjne, systemy medialne, zarządzanie organizacją, zarządzanie zasobami ludzkimi, polityka komunikacyjna przedsiębiorstwa, prawo prasowe i autorskie, ekonomika i rynek mediów, reklama w mediach, techniki i narzędzia public relations, sztuka wystąpień publicznych, dziennikarskie formy radiowe i telewizyjne, warsztaty dziennikarskie. Planowane jest zbiorcze wydanie prac uczestników studiów przygotowanych podczas warsztatów dziennikarskich. Zajęcia dydaktyczne w formie wykładów, ćwiczeń i warsztatów (w liczbie 208 godz. podczas 14 zjazdów sobotnio – niedzielnych) będą prowadzić pracownicy naukowi SGGW i innych polskich uczelni oraz praktycy.

    Kierownik studiów: dr inż. Ewa Jaska

    Czas trwania studiów: 2 semestry

    Zasady naboru: według kolejności zgłoszeń

    Liczba miejsc: 30
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja

  • Podyplomowe Studia Informacji Naukowej

  • Centrum: UW - Uniwersytet Warszawski
  • Więcej informacji
  • Warsztaty-Komunikacja interpersonalna

  • Centrum: Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie
  • Więcej informacji
  • Podyplomowe Studia Rzeczników Prasowych Instytucji Publicznych

  • Centrum: Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Szkolenie-Emisja i Higiena Głosu w Mówieniu

  • Centrum: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Więcej informacji
  • Szkolenie-Komunikacja Niewerbalna - jak odczytywać wykorzystywać mowę ciała

  • Centrum: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Więcej informacji
  • Szkolenie-Efektywna Komunikacja

  • Centrum: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Więcej informacji
  • Studia Licencjackie - Realizacja telewizyjna i filmowa

  • Centrum: Warszawska Szkoła Reklamy
  • Więcej informacji