Studia Podyplomowe - Zarządzanie w Administracji Publicznej

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - Zarządzanie w Administracji Publicznej

  • Cele Celem studiów jest przedstawienie podstawowych kanonów wiedzy z zakresu zarządzania jednostkami administracji publicznej. Słuchacze opanują umiejętności myślenia i działania strategicznego pozwalające na zwiększenie efektywności pracy organizacji, kształtowanie relacji partnerskich oraz tworzenie nowoczesnego wizerunku w środowisku lokalnym.
  • Szczegółowe informacje Zarządzanie w Administracji Publicznej

    Program studiów
    obejmuje m.in. takie przedmioty jak: zarządzanie organizacją; rola menedżera w organizacji; metody i instrumenty aktywizacji gospodarczej; zarządzanie funduszami strukturalnymi; prawo administracyjne; strategie rozwoju jednostek terytorialnych; metody i instrumenty promocji regionu; zarządzanie personelem aspekty psychologiczne; partnerstwo prywatno-publiczne; marketing w organizacjach non profit; rachunkowość budżetowa; polityka regionalna UE; inwestycje i gospodarka przestrzenna; komunikacja międzyludzka i kultura obsługi klienta; seminaria dyplomowe. Studia dwusemestralne (około 180 godz.)

    Absolwenci studiów będą mogli podjąć pracę na stanowiskach kierowniczych w jednostkach administracji samorządowej, a także w organizacjach działających niekomercyjnie (np. fundacje, stowarzyszenia).


Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie - ogólne