MS Excel – Poziom Średniozaawansowany

Więcej informacji

MS Excel – Poziom Średniozaawansowany

  • Szczegółowe informacje MS Excel – Poziom Średniozaawansowany.

    Adresaci szkolenia
    :

    Zapraszamy osoby wykorzystujące w swojej pracy komputer, które chcą zwiększyć umiejętność jego obsługi i jeszcze efektywniej wykorzystywać program MS Excel 2007/10 (wymagana dobra znajomość obsługi komputera i podstawowa znajomość programu MS Excel 2007/10).

    Cel szkolenia:

    Podniesienie kwalifikacji zawodowych poprzez umiejętność wykorzystania MS Excel 2007/10 w celu zwiększenia efektywności codziennej pracy administracyjno-biurowej, analizach danych oraz w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

    Korzyści ze szkolenia:
    • oszczędzisz sporo czasu realizując powierzone zadania łatwiej i szybciej,
    • podwyższysz poziom kompetencji zawodowych,
    • zwiększysz szanse na awans lub znalezienie ciekawej i dobrze płatnej pracy,
    • będziesz efektywniej analizować informacje,
    • nauczysz się podejmować dobre decyzje w oparciu o uporządkowane dane,
    • szybko i atrakcyjnie zaprezentujesz efekty swojej pracy,
    • sprawniej zarządzisz informacjami biznesowymi.
    Program szkolenia:

    Poniżej przykładowy program na 2 dni szkoleniowe, 15 godzin zegarowych.
    Zawsze dostosowujemy go do indywidualnych potrzeb grupy. Może się on nieco różnić w zależności od trenera prowadzącego jak i długości szkolenia.

    1. Powtórzenie podstaw programu Excel
    • Wprowadzanie i edycja danych, wybieranie, wyszukiwanie komórek i grup komórek.
    • Kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów.
    • Wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka).
    • Formatowanie graficzne. Typy danych i formatowanie według typu danych.
    • Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja.
    • Nazywanie komórek i zakresów.
    2. Formuły
    • najczęściej używane funkcje matematyczne.
    • adresowanie względne i bezwzględne.
    • funkcje finansowe.
    • wybrane funkcje pomocnicze (czasu i daty, tekstowe).
    • funkcje logiczne.
    • funkcja warunkowa jeżeli (prosta i zagnieżdżona).
    3. Formatowanie warunkowe.
    • Reguły oparte ma wartościach komórek
    • Reguły oparte na formułach
    4. Sprawdzanie poprawności danych

    5. Analiza danych
    • Sortowanie i filtrowanie
    • Filtrowanie zaawansowane
    • Funkcja WYSZUKAJ.PIONOWO
    • Funkcja SUMY.CZĘŚCIOWE
    6. Drukowanie i jego opcje
    • Przygotowywanie arkusza do druku.
    7. Zarządzanie skoroszytami

    8. Tabele przestawne i wykresy przestawne
    • Tworzenie Tabeli przestawnej
    • Modyfikacje  tabeli przestawnej
    • Grupowanie danych
    • Sortowanie i filtrowanie wykresu przestawnego.
    9. Tworzenie, edycja i uruchamianie makr
Więcej informacji

Inne informacje związane z komputery