(Nie) Banalne Harce Poznawcze, Czyli Jak Interesująco Przeprowadzić Szkolenie BHP - Warsztaty

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Vademecum – Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły (Nie) Banalne Harce Poznawcze, Czyli Jak Interesująco Przeprowadzić Szkolenie BHP - Warsztaty - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Cele
    Głównym celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności, które ułatwią inspektorom prowadzenie efektywnych i ciekawych szkoleń z zakresu BHP, w trakcie warsztatów uczestnicy zapoznają się z szeregiem metod aktywizujących opartych na podstawowych zasadach i psychologicznych mechanizmach uczenia się ludzi dorosłych, dostosowanych do tematyki BHP. Część zajęć poświęconych będzie umiejętności tworzenia atmosfery sprzyjającej nauce oraz budowania satysfakcjonujących relacji z uczestnikami szkoleń. Uczestnicy poznają także techniki zmniejszające stres przed wystąpieniami publicznymi.
  • Szczegółowe informacje
    Program
    1. PODSTAWY WIEDZY O NAUCZANIU
    • specyfika szkoleń z obszaru BHP
    • zasady, cele i kontekst uczenia się dorosłych
    2. SYLWETKA I ROLA SZKOLENIOWCA
    • elementy autoprezentacji i wystąpień publicznych
    • rola i zadania szkoleniowca
    • radzenie sobie ze stresem
    • najczęstsze błędy popełniane przez szkoleniowca a nastawienie i motywacja uczestników
    3. KOMUNIKACJA W TRAKCIE SZKOLENIA
    • cztery filary komunikacji
    • aktywne słuchanie
    • model ELM komunikacji perswazyjnej
    4. INTERAKTYWNE METODY PRZEKAZYWANIA WIEDZY
    • psychologiczne mechanizmy uczenia się
    • struktura szkolenia – planowanie
      i organizowanie pracy szkoleniowej
    • aktywizujące metody prowadzenia zajęć (metody skierowane na zmianę postawy, lodołamacze, energetyzery, studium przypadku, metoda paradoksu, ćwiczenia w grupach i w parach, dyskusja zogniskowana, moderacja i metaplan)
    • środki dydaktyczne i przygotowanie sali szkoleniowej wpływają na motywację
      i nastawienie uczestników
    5. RADZENIE SOBIE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI SZKOLENIOWYMI
    • trudne sytuacje szkoleniowe
    • trudne zachowania uczestników szkolenia.
    • podstawowe dyrektywy zachowania w sytuacjach trudnych
    • zaawansowane metody i narzędzia radzenia sobie w sytuacjach trudnych

Inne informacje związane z bhp

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |