Szkolenie-Savoir vivre w biznesie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Szkolenie-Savoir vivre w biznesie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Cele: 1.Przybliżenie zasad i zwyczajów obowiązujących w kontaktach zawodowych i towarzyskich. 2.Zdobycie wiedzy jak zachować się w różnych sytuacjach: a)pierwszy kontakt, b)pełnienie roli gospodarza i gościa, c)przyjęcia. 3.Zdobycie wiedzy jak zadbać o swój wizerunek
  • Profil słuchacza / wymogi
    Szkolenie jest adresowane do kadry menedżerskiej oraz wszystkich osób, które chcą przybliżyć sobie zasady etykiety.
  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie
    Savoir vivre w biznesie

    Program:

    1.Rola savoir-vivre'u w życiu towarzyskim i zawodowym.
    2.Takt i nietakt w stosunkach międzyludzkich - rola pierwszego wrażenia.
    3.Zasady pierwszeństwa.
    4.Sposób powitania, przedstawianie.
    5.Przyjmowanie interesantów i gości.
    6.Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych.
    7.Ubiór i wygląd zewnętrzny.
    8.Organizacja pobytu delegacji zagranicznej: program wizyty, powitanie, kolejność miejsc w samochodzie, negocjacje, podpisanie umowy.
    9.Organizacja przyjęć
    .

    Uwaga: szczegółowy program słuchacze otrzymają na zajęciach.
     
    Prowadzący: mgr Beata Tokaj-Smoczkiewicz
    Forma zajęć: wykład, ćwiczenia
    Materiały: materiały do ćwiczeń
    Rodzaj szkolenia: otwarte lub zamknięte
    Miejsce: Warszawa
    Czas: 8, 16 lub 24 godziny (1,2 lub 3 dni)

Inne informacje związane z edukacja dorosłych

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |