Bezpośredni kontakt z przedstawicielem
WSB-Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
¡Bien! Tu solicitud ha sido enviada correctamente
Czy chcesz otrzymywać informacje o tych powiązanych kursach?
Jeszcze jedna rzecz ...
Niektóre centra pytają nas o te dane. Uzupełnij je, proszę
Szczegóły Studia Podyplomowe-Zarządzanie Rozrywką - Zaoczne - Wrocław - Dolnośląskie
Cele
Studia poświęcone zagadnieniu zarządzania rozrywką mają na celu przygotowanie słuchaczy do kompleksowego zarządzania szeroko pojętą kulturą masową. By przedsięwzięcie rozrywkowe mogło ujrzeć światło dzienne potrzebny jest sztab wykwalifikowanych specjalistów potrafiących zadbać o każdy szczegół organizacyjny.
Profil słuchacza / wymogi
Studia skierowane są do wszystkich zainteresowanych działaniem w sferze kultury i rozrywki: animatorów kultury, impresario i menedżerów artystycznych oraz tych, którzy dopiero planują karierę na tej ścieżce zawodowej. Zasady rekrutacji 1. Słuchaczami studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu mogą zostać absolwenci wyższych studiów zawodowych, inżynierskich, magisterskich lub innych równorzędnych. 2. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. 3. Warunkiem przyjęcia jest złożenie kompletu następujących dokumentów: Niezbędne dokumenty * kwestionariusz osobowy oraz podanie do Rektora WSB (dostępnego również w informatorze oraz w Biurze Informacji i Rekrutacji) * odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych * 1 zdjęcie legitymacyjne * kserokopia dowodu osobistego * dowód uiszczenia opłaty wpisowej na konto w wysokości 200 zł lub dowodu wpłaty w kasie Uczelni
Szczegółowe informacje
Studia Podyplomowe - Zarządzanie Rozrywką
PROGRAM ZAJĘĆ:
1. Prawne aspekty rozrywki (12 godz.)
2. Etyka i kultura w rozrywce (12 godz.)
3. Finanse w rozrywce (12 godz.)
4. Promocja w rozrywce (12 godz.)
5. Impresariat artystyczny i publishing (8 godz.)
6. Angielski w rozrywce (8 godz.)
7. Kulturoznawstwo (12 godz.)
8. Metody, środki i narzędzia PR (12 godz.)
9. Medioznawstwo (12 godz.)
10. Strategie i techniki negocjacji / negocjacje w rozrywce (12 godz.)
11. Marketing (8 godz.)
12. Psychologie reklamy (8 godz.)
13. Organizacja i zarządzanie (8 godz.)
14. Zarządzanie informacją (8 godz.)
15. Zarządzanie projektem w rozrywce (8 godz.)
16. Sylwetka nowoczesnego menedżera (4 godz.)
17. Kierowanie ludźmi (8 godz.)
18. Media relations - kształtowanie kontaktu z mediami (12 godz.)
19. Wizerunek marki w rozrywce (8 godz.)
20. Zarządzanie talentami (4 godz.)