Bezpośredni kontakt z przedstawicielem
UG Universytet Gdański
¡Bien! Tu solicitud ha sido enviada correctamente
Czy chcesz otrzymywać informacje o tych powiązanych kursach?
Jeszcze jedna rzecz ...
Niektóre centra pytają nas o te dane. Uzupełnij je, proszę
Szczegóły Studia Podyplomowe - MBA - Zaoczne - Gdańsk - Pomorskie
Cele
Podstawowym celem Programu MBA UG jest wyszkolenie menedżerów najwyższego szczebla przygotowanych do bezpośredniego kierowania firmą i szybkiego reagowania na zmieniające się warunki rynkowe. Celem Słuchacza studium podyplomowego MBA UG jest zdobycie bądź pogłębienie wiedzy z zakresu zarządzania, marketingu, finansów i bankowości, prawa gospodarczego i handlowego, podejmowania decyzji, systemów informatycznych, logistyk i międzynarodowego otoczenia businessu – przydatnej do prowadzenia przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowe
Profil słuchacza / wymogi
Studium Podyplomowe MBA UG jest przeznaczone dla osób z wyższym wykształceniem zarówno ekonomicznym, jaki nieekonomicznym. Zajęcia w Studium przygotowane są przede wszystkim z myślą o osobach, które zajmują lub będą zajmować kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwach i instytucjach, a także o osobach, które postanowiły zdobyć nową specjalizację.
Szczegółowe informacje
Studia Podyplomowe: MBA
Przedmioty zajęć
Czas zajęć
I MODUŁ Analiza danych w zarządzaniu 18 h Business English 20 h Ekonomia menedżerska 26 h Prawo handlowe 18 h Prawo finansowe 18 h zarządzanie konfliktem 30 h Zarządzanie w gospodarce rynkowe 30 h
II MODUŁ Analiza finansowa przedsiębiorstwa 20 h Business English 20 h Cross Cultular Communication 14 h Prawo handlowe II 20 h Przedsiębiorstwo na rynku finansowym 20 h Rachunkowość zarządcza 20 h Strategiczna symulacja rynkowa 4 RMR 16 h Zachowanie w grupie 16 h Zarządzanie marketingowe 20 h
III MODUŁ Business English 20 h Human Resources Managament 14 h Międzynarodowy obrót handlowy 12 h
Przedmioty specjalizacyjne:
- Projekty inwestycyjne
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie projektami w instytucjach gospodarczych
- Strategia konkurencyjność 28 h Strategiczna symulacja rynkowa 4RMR 10 h Supply Chain Network Managament 18 h Zarządzanie startegiczne 25 h
IV MODUŁ Etykieta w dyplomacji i biznesie 12 h European Law 16 h Międzynarodowy obrót handlowy 12 h Otoczenie międzynarodowe 24 h
Przedmioty do wyboru:
- Marketing of services
- Wykorzystywanie instrumentów
pochodnych przez przedsiębiorstwo
- Business Comunication in English
- Polityka gospodarcza 28 h
Seminarium dyplomowe 12 h