Studia Podyplomowe - Marketing terytorialny - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem UW - Uniwersytet Warszawski

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Marketing terytorialny - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem studiów jest nauczenie słuchaczy nowego, odpowiedniego do współczesnych wyzwań, patrzenia na sprawy rozwoju kraju, regionów i miast z perspektywy ich konkurencyjności oraz wyrobienie u słuchaczy umiejętności stosowania instrumentarium marketingowego zarządzania rozwojem terytoriów. Studia mają za zadanie dostarczyć wiedzę i umiejętności dotyczące budowania zdolności konkurencyjnej regionów i miast, także z użyciem nowoczesnych narzędzi promocji, dbania o wizerunek tych obszarów oraz budowy ich marki w oparciu o lokalne walory i przewagi konkurencyjne.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia podyplomowe kierowane są w szczególności do:

    - przedstawicieli administracji publicznej, w szczególności samorządowej;
    - organizacji (w tym pozarządowych) zainteresowanych problematyką konkurencyjności krajów, regionów i miast, a zwłaszcza pozycją Polski w świecie: organizacji samorządu gospodarczego, specjalnych stref ekonomicznych, agencji rozwoju regionalnego, organizacji międzynarodowych targów, misji gospodarczych i in.;
    - osób piastujących funkcje związane z międzynarodową reprezentacją organizacji/regionu/branży/miasta/kraju lub współodpowiedzialnych za ich politykę rozwoju w kontekście międzynarodowym;
    - pracowników urzędów gmin, powiatów oraz urzędów marszałkowskich, zajmujących się problematyką rozwoju regionalnego i lokalnego, a w tym zagadnieniami promocji terytorialnej;
    - wszystkich absolwentów studiów wyższych zainteresowanych specjalizacją w zakresie przedmiotu Studiów.
  • Szczegółowe informacje
    MODUŁ 1 – współczesna ekonomia i gospodarka
    Mechanizmy i instytucje gospodarki rynkowej
    Ekologia i zrównoważony rozwój

    MODUŁ 2 – stosunki międzynarodowe i gospodarka światowa
    Geografia ekonomiczna i rozwój regionalny
    Gospodarka światowa i międzynarodowa konkurencyjność kraju

    MODUŁ 3 – gospodarka Polski – pozycja i perspektywy rozwoju
    Polska w Unii Europejskiej - strategie rozwoju gospodarczego
    Konkurencyjność miejsc w teorii i praktyce

    MODUŁ 4 – strategiczne zarządanie marketingowe
    Strategie marketingowe
    Komunikacja, promocja, PR
    Nowoczesne trendy w marketingu
    Marketing marki

    MODUŁ 5 – marketing terytorialny: koncepcja i tworzenie
    Marketing terytorialny: cele, obszary, narzędzia
    Branding terytorialny: czym jest marka miejsca
    Promocja eksportu
    Gospodarka oparta na wiedzy i rola przedsiębiorczości w marketingu kraju
    Promocja napływu inwestycji i atrakcyjność inwestycyjna regionów
    Marketing turystyczny
    Regionalna marka turystyczna: od idei do wdrożenia
    Zarządzanie wizerunkiem samorządu
    Event marketing, czyli promocja przez wydarzenia
    Znaki jakości - instrument promocji miejsc
    Jak współpracować z profesjonalistami? - dobre praktyki partnerstwa z agencjami reklamy i PR

    MODUŁ 6 - środki pomocowe UE w promocji regionów
    Finansowanie działalności promocyjnej regionów ze środków UE
    Warsztaty wykorzystywania środków UE na rozwój regionów - wypełnianie wniosków i dokumentacja

    MODUŁ 7 - warsztaty marketingu terytorialnego
    Studia przypadków zagranicznej promocji krajów
    Studia przypadków marketingu miast i regionów
    Inicjowanie zmian i budowanie koalicji
    Warsztaty: analiza przewag konkurencyjnych regionów
    Warsztaty: projektowanie założeń strategii promocji miasta
    Seminarium dyplomowe

Inne informacje związane z administracja publiczna - ogólne

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |