Studia I Stopnia- Zarządzanie w Animacji i Nowych Mediach

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia- Zarządzanie w Animacji i Nowych Mediach - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem studiów na specjalności Zarządzanie w Animacji i Nowych Mediach jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego wykonywania zadań w zakresie zarządzania nowymi mediami, a zwłaszcza w dziedzinie ich tworzenia, organizacji i sprzedaży, przez co będą mogli zaistnieć na globalnym rynku mediów. Osiągnięcie tego celu jest realizowane poprzez dostarczenie studentom interdyscyplinarnej wiedzy z zakresu nauk o zarządzaniu, ekonomii, mediach i prawie oraz wiedzy technicznej z zakresu nowych mediów, w tym internetu, animacji cyfrowej i multimediów.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Bezwydziałowa struktura Uczelni, system punktów ECTS oraz interdyscyplinarny program studiów pozwalają uczestniczyć w zajęciach specjalistycznych studentom z różnych kierunków studiów – tak więc na specjalność Zarządzanie w Animacji i Nowych Mediach mogą się zapisać studenci z dowolnego, prowadzonego przez Uczelnię kierunku studiów: - bezpieczeństwo narodowe, - socjologia - zarządzanie Ponadto, studia te są otwarte dla studentów wyżej wymienionych kierunków - z innych uczelni - pod warunkiem posiadania zaliczenia z przedmiotów z minimum programowego tych kierunków lub uzupełnienia różnic programowych w czasie studiów.
  • Szczegółowe informacje
    RAMOWY PROGRAM STUDIÓW

    SEMESTR I-IV

    Program pierwszych czterech semestrach obejmuje głównie zagadnienia określone w standardzie nauczania na wybranym przez studenta kierunku studiów. Dokładny opis programu studiów znajduje się na stronach danego kierunku:

        - bezpieczeństwo narodowe
        - socjologia
        - zarządzanie

    SEMESTRY V-VI

    Ramowy program studiów dla specjalności Zarządzanie w Animacji i Nowych Mediach to ok. 410 godzin obejmujących następujące zagadnienia:

        - film i sztuki audiowizualne,
        - media, informacja i komunikowanie,

        - historia kultury i sztuki,
        - historia i socjologia mediów,
        - technologia i technika produkcji telewizyjno-filmowej,
        - technika komputerowa w realizacji telewizyjnej i filmowej,
        - finansowe aspekty produkcji telewizyjno-filmowej,
        - psychologia języka i komunikacji,
        - psychologia komunikacji audiowizualnej,
        - narracje w kulturze i mediach,
        - budowanie narracji nielinearnych,
        - kreowanie przekazu medialnego,
        - marketing i sprzedaż produktu,
        - prawo autorskie i ochrona własności intelektualnych,
        - podstawy estetyki,
        - fotografia cyfrowa i analogowa,
        - internet w pracy i nauce,
        - organizacja i ekonomika produkcji (kinematografii, telewizji produkcji filmowo-telewizyjnej),
        - organizacja produkcji w animacji i nowych mediach,
        - przygotowanie i realizacja projektu badawczego z wykorzystaniem nowych mediów,
        - team building,
        - architektura platform usługowych,
        - zarządzanie produktem,
        - zarządzanie technologią,
        - zarządzanie kontentem,
        - multimedialny kontent rozrywkowy,
        - zarządzanie wartością dodaną,
        - produkcja, koprodukcja, postprodukcja,
        - produkcja on-line,
        - animacja cyfrowa i efekty specjalne,
        - cyfrowe przetwarzanie obrazu i dźwięku,
        - konstruowanie budżetu i harmonogramów produkcyjnych,
        - reżyseria,
        - scenariuszopisanie,
        - scenografia,
        - storyboarding,
        - oprogramowanie do projektowania nowych mediów,
        - marketing w nowych mediach,
        - radio i telewizja internetowe.

    Zgodnie z obowiązującym prawem, program studiów realizowany jest w postaci wykładów i ćwiczeń. Zajęcia mogą być prowadzone zarówno metodami tradycyjnymi, jak i w formie nauczania na odległość - z wykorzystaniem internetu (tzw.: Distance Learning, e-Learning).

Inne informacje związane z multimedia, grafika komputerowa

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |