Home > Studia I Stopnia > Multimedia, Grafika Komputerowa > Dzienne > Warszawa > Inżynier informatyki- Grafika Komputerowa i DTP - Warszawa - Mazowieckie

Inżynier informatyki- Grafika Komputerowa i DTP - Dzienne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSTI-Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Warszawie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Inżynier informatyki- Grafika Komputerowa i DTP - Dzienne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Specjalność ta ma na celu wykształcenie specjalistów zajmujących się komputerowym przetwarzaniem grafiki. Obejmuje ona zarówno przygotowanie publikacji do druku jak i tworzenie multimediów oraz grafiki na potrzeby Internetu. Program studiów zawiera przedmioty z zakresu estetyki, kompozycji graficznej oraz projektowania grafiki z wykorzystaniem najnowszych technologii komputerowych. W trakcie zajęć laboratoryjnych studenci zapoznają się ze sprzętem oraz oprogramowaniem wspomagającym przetwarzanie grafiki, wykonując ciekawe zadania projektowe.
  • Szczegółowe informacje
    PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO

        - filozofia z elementami logiki
        - język angielski
        - wychowanie fizyczne

    GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH

        - analiza matematyczna i algebra liniowa
        - elektronika dla informatyków
        - elementy fizyki współczesnej
        - matematyka dyskretna
        - metody probabilistyczne

    GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH

        - algorytmy i złożoność
        - architektura systemów komputerowych
        - bazy danych
        - grafika i komunikacja człowiek-komputer
        - inżynieria oprogramowania
        - języki i paradygmaty oprogramowania
        - podstawy programowania
        - projektowanie witryn internetowych
        - systemy operacyjne
        - systemy wbudowane
        - sztuczna inteligencja
        - technologie informacyjne
        - technologie sieciowe
        - zagadnienia społeczne informatyki

    PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE

        - metody i algorytmy grafiki komputerowej
        - modelowanie i animacja komputerowa
        - podstawy kompozycji i estetyki
        - przetwarzanie obrazów cyfrowych i podstawy poligrafii
        - programowanie aplikacji graficznych
        - projektowanie grafiki
        - projektowanie witryn internetowych cz. II
        - systemy multimedialne
        - skład i montaż komputerowy
        - projekt zespołowy
        - laboratorium dyplomowe
        - seminarium dyplomowe

    Wyboru specjalności dokonuje się po zaliczeniu 4 semestru przez złożenie w wyznaczonym czasie właściwej deklaracji. Warunkiem koniecznym uruchomienia zajęć na wybranej specjalności jest zgłoszenie się na nią co najmniej 50 studentów w jednym systemie kształcenia.

Inne informacje związane z Multimedia, Grafika Komputerowa

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X