Szczegółowe informacje
RAMOWY PROGRAM STUDIÓW
Program obejmuje ok. 240 godzin.
I semestr
Semestr zaczyna się sesją integracyjną.
Na pierwszym semestrze studiów podyplomowych poruszane są takie zagadnienia jak:
narracje w kulturze i mediach,
przekaz medialny- cele, kreacja,
marketing: public relations, reklama,
sprzedaż produktu,
prawo autorskie,
ochrona dóbr intelektualnych,
internet: rola, zasady korzystania, etyka,
proces produkcyjny,
psychologia języka i komunikacji.
II semestr
Na drugim semestrze studiów omawiane są następujące zagadnienia:
semiotyka kultury,
komunikowanie interaktywne,
cyfrowe przetwarzanie obrazu,
cyfrowe przetwarzanie dźwięku,
podstawy dziennikarstwa nowych mediów,
warsztat pracy dziennikarza nowych mediów,
rozwój projektu medialnego,
radio i telewizja internetowe.
Zgodnie z obowiązującym prawem, program studiów realizowany jest w postaci wykładów i ćwiczeń. Zajęcia mogą być prowadzone zarówno metodami tradycyjnymi jak i w formie nauczania na odległość - z wykorzystaniem internetu (tzw.: Distance Learning, e-Learning). Zajęcia prowadzone przez obcokrajowców są tłumaczone na język polski.