Profil słuchacza / wymogi
Studia przeznaczone są dla osób działających na rozwijającym się dynamicznie międzynarodowym rynku animacji, efektów specjalnych, gier komputerowych: nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych, animatorów kultury, menedżerów firm zajmujących się nowymi mediami, grafików komputerowych, oraz wszystkich tych którzy są zainteresowani praca w tej dziedzinie.
Szczegółowe informacje
RAMOWY PROGRAM STUDIÓW
Program obejmuje ok. 240 godzin.
I semestr
Semestr zaczyna się sesją integracyjną.
Na pierwszym semestrze studiów podyplomowych poruszane są takie zagadnienia jak:
narracje w kulturze i mediach,
przekaz medialny- cele, kreacja,
marketing: public relations, reklama,
sprzedaż produktu,
prawo autorskie,
ochrona dóbr intelektualnych,
internet: rola, zasady korzystania, etyka,
proces produkcyjny,
podstawy języka medialnego.
II semestr
Na drugim semestrze studiów omawiane są następujące zagadnienia:
animacja,
efekty specjalne,
technologie animacji,
cyfrowe przetwarzanie obrazu,
cyfrowe przetwarzanie dźwięku,
radio i telewizja internetowe,
tworzenie ścieżki dźwiękowej,
Ponadto do wyboru jedno z następujących:
psychologia języka i komunikacji,
podstawy estetyki,
nauka i praca na odległość