Model Doskonałości EFQM w Rozwoju i Jakości w Biznesie - e-learning

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Akademia SN

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Model Doskonałości EFQM w Rozwoju i Jakości w Biznesie - Online

  • Cele
    Jednym z najważniejszych założeń biznesowych jest oferowanie produktu i świadczenie usług najwyższej jakości, mając na uwadze największą rentowność oraz optymalizację procesów. Aby osiągnąć te cele, nowoczesne organizacje postawiły na wdrożenie systemów doskonałości biznesowej takich jak Model Doskonałości (EFQM). System ten pozwala osiągnąć nie tylko najważniejsze cele standardów jakości w wykonywanej pracy, ale także pozwala zoptymalizować zasoby biznesowe, tak by osiągnąć doskonałość w zarządzaniu.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Oferta skierowana jest do studentów i specjalistów ze środowiska biznesowego i związanego ze standardami jakości, którzy są szczególnie zainteresowani zrozumieniem roli i funkcji modelu EFQM w procesie zarządzania organizacją (operacyjnym i strategicznym), a także wdrożeniem standardów najwyższej jakości oraz optymalizacją procesów. Oferta jest szczególnie atrakcyjna dla tych pracowników, chcących zapoznać się z zakresem prac do realizacji w ramach wdrażania modelu EFQM w struktury firmy.
  • Tutuł uzyskany
    Certyfikat: Doskonałość Biznesowa – Model EFQM w doskonaleniu organizacji
  • Szczegółowe informacje
     Od lipca wszystkie szkolenie Akademii SN są dofinansowane ze środków EFS w
     50% (dla firm i klientów indywidualnych). Wszystkie Certyfikacje
     Eksperckie są dofinansowane w 70%.

    Do dyspozycji naszych Klientów i Uczestników szkoleń, SN stworzyło Internetową Platformę Szkoleniową (IPS), dzięki której mogą oni brać czyny udział w interaktywnych kursach, dających możliwość nieograniczonego uczestnictwa i wykorzystywania zdobytej wiedzy.

    Tematyka zajęć:


    Zarządzanie doskonałością biznesową, model EFQM
    Podstawowe założenia
    EFQM i doskonałość

    Kryteria modelu doskonałości
    Misja i struktura czynników
    Przywództwo
    Polityka i strategia
    Pracownicy
    Partnerstwo i zasoby
    Procesy

    Kluczowe wskaźniki wyników działalności
    Misja i struktura wyników
    Klienci
    Pracownicy
    Społeczeństwo
    Kluczowe wyniki działalności

    Model RADAR
    Koncepcje
    Elementy modelu RADAR
    Ocena
    Proces oceniający i uznanie

    Samoocena według EFQM
    Ocena EFQM
    Ogólny proces samooceny
    Pięć kluczowych kryteriów samooceny
    Selekcja kluczowych kryteriów samooceny

    Ścieżka realizacji EFQM

    • GODZINY    80
    • GRANT UE 50%
    • Cena regularna 1 990,00 zł
    • Cena po dofinansowaniu 995,00 zł

Inne informacje związane z zarządzanie, jakość, środowisko, prewencja ryzyka

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |