Home > Kursy i Szkolenia > Motywacja > Warszawa > Lojalność i Zaangażowanie Pracowników, Czyli Jak Zbudować System Motywacyjny Firmy - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Lojalność i Zaangażowanie Pracowników, Czyli Jak Zbudować System Motywacyjny Firmy - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Homo Creatore - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Lojalność i Zaangażowanie Pracowników, Czyli Jak Zbudować System Motywacyjny Firmy - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie uwzględnia aktualną sytuację na rynku pracy i jest skierowane do menedżerów zarządzających zespołami pracowniczymi oraz do pracowników działów HR mających wpływ na politykę personalną w organizacji.

    Celem warsztatu jest poznanie i nauczenie się:
    • jak rozpoznać lojalnych pracowników, czyli na kogo można liczyć w czasach recesji
    • stosowania czynników mających wpływ na lojalność pracowników
    • odpowiedniego oddziaływania na pracowników z poziomu organizacji i również z poziomu bezpośredniego przełożonego
    Program szkolenia:
    1. Lojalność w teorii i praktyce, czyli jak odróżnić lojalnych pracowników od nielojalnych:
    • z punktu widzenia podwładnych i z punktu widzenia szefów
    • cechy lojalnego pracownika
    • jak długo można być lojalnym?
    • jak rozpoznać w organizacji pracowników nielojalnych, nie wiążących przyszłości z naszą organizacją?
    2. W jaki sposób badać lojalność pracowników – techniki:
    • lojalność na podstawie danych liczbowych z dokumentów administracji personalnej
    • badanie satysfakcji pracowników w firmie
    • ankiety odejścia pracowników z organizacji
    3. Związek pomiędzy motywacją a lojalnością pracowników
    •  rola motywowania w organizacji
    • motywatory materialne oraz pozamaterialne
    • korzyści ze stosowania motywatorów pozamaterialnych
    • podział czynników motywacyjnych w zależności od stanowisk
    • czy system może motywować równie skutecznie, jak zarząd?
    • czynniki zadowolenia i niezadowolenia z pracy
    4. Czynniki pozwalające zatrzymać pracowników w firmie - po stronie organizacji oraz po stronie bezpośredniego przełożonego:
    • rola komunikacji firmowej w kształtowaniu postaw pracowniczych
    •  w jaki sposób bezpośredni przełożony może zwiększyć swój wpływ na lojalność podwładnych
    • sens przygotowywanie indywidualnych programów lojalnościowych
    • autoanaliza SWOT, czyli co ja jako menedżer mogę zrobić, aby zapobiec odchodzeniu

Inne informacje związane z Motywacja

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X