Lojalność i Zaangażowanie Pracowników, Czyli Jak Zbudować System Motywacyjny Firmy - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie - I6608

Home>Kursy i Szkolenia>Motywacja>Warszawa>Lojalność i Zaangażowanie Pracowników, Czyli Jak Zbudować System Motywacyjny Firmy - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie
 
Lojalność i Zaangażowanie Pracowników, Czyli Jak Zbudować System Motywacyjny Firmy - Szkolenie
Linki sponsorowane
Loading...

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem
Homo Creatore - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych

Lojalność i Zaangażowanie Pracowników, Czyli Jak Zbudować System Motywacyjny Firmy - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Imię
Nazwisko
E-mail
Telefon
Województwo
Telefon komórkowy
Komentarz / Pytanie
* Wymagane pola

Chcę otrzymywać darmowe informacje na mój adres email lub telefonicznie.

Wkrótce otrzymasz odpowiedź od przedstawiciela centrum: Homo Creatore - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych.
Akceptuję warunki regulamin Educaedu Business S.L. i polityka ochrony danych osobowych
Prosimy o poprawne wypełnienie pól
Podziel się z innymi:
Lojalność i Zaangażowanie Pracowników, Czyli Jak Zbudować System Motywacyjny Firmy - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie Szczegóły
Szczegółowe informacje:
Szkolenie uwzględnia aktualną sytuację na rynku pracy i jest skierowane do menedżerów zarządzających zespołami pracowniczymi oraz do pracowników działów HR mających wpływ na politykę personalną w organizacji.

Celem warsztatu jest poznanie i nauczenie się:
  • jak rozpoznać lojalnych pracowników, czyli na kogo można liczyć w czasach recesji
  • stosowania czynników mających wpływ na lojalność pracowników
  • odpowiedniego oddziaływania na pracowników z poziomu organizacji i również z poziomu bezpośredniego przełożonego
Program szkolenia:
1. Lojalność w teorii i praktyce, czyli jak odróżnić lojalnych pracowników od nielojalnych:
  • z punktu widzenia podwładnych i z punktu widzenia szefów
  • cechy lojalnego pracownika
  • jak długo można być lojalnym?
  • jak rozpoznać w organizacji pracowników nielojalnych, nie wiążących przyszłości z naszą organizacją?
2. W jaki sposób badać lojalność pracowników – techniki:
  • lojalność na podstawie danych liczbowych z dokumentów administracji personalnej
  • badanie satysfakcji pracowników w firmie
  • ankiety odejścia pracowników z organizacji
3. Związek pomiędzy motywacją a lojalnością pracowników
  •  rola motywowania w organizacji
  • motywatory materialne oraz pozamaterialne
  • korzyści ze stosowania motywatorów pozamaterialnych
  • podział czynników motywacyjnych w zależności od stanowisk
  • czy system może motywować równie skutecznie, jak zarząd?
  • czynniki zadowolenia i niezadowolenia z pracy
4. Czynniki pozwalające zatrzymać pracowników w firmie - po stronie organizacji oraz po stronie bezpośredniego przełożonego:
  • rola komunikacji firmowej w kształtowaniu postaw pracowniczych
  •  w jaki sposób bezpośredni przełożony może zwiększyć swój wpływ na lojalność podwładnych
  • sens przygotowywanie indywidualnych programów lojalnościowych
  • autoanaliza SWOT, czyli co ja jako menedżer mogę zrobić, aby zapobiec odchodzeniu
Inne informacje związane z Kursy i Szkolenia i Motywacja: