Información


Apeiron-Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego
 
  1. Misja


      Misją Uczelni jest edukacja służąca szeroko pojętemu porządkowi i bezpieczeństwu, tak w wymiarze publicznym jak i w szeroko pojętym, indywidualnym wymiarze egzystencji osoby ludzkiej, a jej naczelnymi dewizami są jednoczesny rozwój ciała i umysłu dla porządku, godności i bezpieczeństwa, oraz to, że dobra grupa generuje wybitne jednostki.

   2. Wizja

      Głównym zadaniem Uczelni jest kształcenie studentów w celu przygotowania ich do podjęcia i wykonywania pracy w administracji publicznej, tak na poziomie centralnym, jak i samorządowym, oraz stosowania prawa w instytucjach niepublicznych. Szczególne znaczenie w procesie kształcenia będzie miało przygotowanie słuchaczy pod kątem stosowania podstawowych polskich oraz europejskich norm prawa administracyjnego w zakresie bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego, ochrony osób i mienia, oraz dbałości o rozwój szeroko pojętego porządku i bezpieczeństwa w wymiarze społecznym i indywidualnym.

   3. Geneza Uczelni

      I. Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego powstała w wyniku potrzeby          wykształcenia wyższej kadry kierowniczej służb mundurowych i pracowników                                  administracyjnych wyższego szczebla odpowiadających za szeroko rozumiane i                              wieloaspektowo kreowane bezpieczeństwo.

      II. WSBPI Apeiron został utworzony na bazie wieloletniego doświadczenia ludzi, którzy tworzyli tą Uczelnię krok po kroku obserwując bieżące potrzeby rynku. Założyciel dr Juliusz Piwowarski przez kilkanaście lat zajmował się specjalistycznym szkoleniem Kompanii Antyterrorystycznej, jednocześnie studiując dziedziny niezbędne dla rozwoju i podniesienia jakości tzw. „umysłu wojownika”, od filozofii, psychologii i logiki począwszy, poprzez typowe i pożyteczne metody związane z wychowaniem fizycznym, aż po techniki i taktykę niezbędną dla efektywnych działań w oddziałach specjalnych. W 1994 roku założył wraz z żoną policealną szkołę detektywistyczno – ochroniarską, wyprzedzając powstanie ustawy o ochronie osób i mienia, która zaczęła obowiązywać od 1997 roku. To wyprzedzenie dało firmie bardzo mocną pozycję w branży.

      III. Mając kontakt ze specjalistami odpowiadającymi za bezpieczeństwo kraju oraz Unii Europejskiej, właściciele prężnej firmy nie poprzestali na tym, co miała do zaoferowania szkoła policealna, ponieważ luka w praktycznym kształceniu na poziomie szkolnictwa wyższego w tej branży powoduje duże zapotrzebowanie na profesjonalistów będących specjalistami od bezpieczeństwa.

      IV. Uczelnia posiada akredytację Państwowej Komisji Akredytacyjnej. Wpis nr: 176. Wpisy są umieszczone na stronie Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu pod tym adresem.

   4. Władze


      Kanclerz - dr Juliusz Piwowarski
      dr filozofii - doktorat z filozofii dalekiego wschodu. Magister politologii – praca magisterska dot.       terroryzmu.
      -Posiadacz stopnia 7 dan All Style Karate.
      -Mistrz Świata All Style Krate.
      -Wieloletni szkoleniowiec Kompanii Antyterrorystycznej.
      Zainteresowania: Filozofia, psychologia, historia, dobre samochody, wszelkie przejawy                   profesjonalizmu.
      Motto: dobra grupa generuje wybitną jednostkę.

      Rektor - dr Ryszard Dąbrowski
      politolog, historyk, ekspert sztuk walki     

   5. System nauczania


      I. Przyjęty przez nas efektywny system nauczania jest oparty na systemach skojarzeń od podstaw, bez korzystania z nowoczesnego sprzętu multimedialnego. Może to mieć kluczowe znaczenie w niektórych zaskakujących sytuacjach „pola walki.” Jest to efektywna metoda przekazywania wiedzy oraz umiejętności.

      II. Jesteśmy nastawieni na przekazywanie studentom w sposób jednoczesny wiedzy
      i umiejętności wraz z treningiem czy symulacją zdarzeń czynności służbowych, tworząc tym samym kompletny zestaw kompetencyjny złożony z szerokiej wiedzy, praktycznych umiejętności oraz doświadczeń. Dzięki temu nasi studenci rozwijają unikalne i cenne kompetencje, które będą stanowić o ich sile przebicia na rynku pracy.

      III. Zachowanie wysokich standardów kształcenia jest bardzo istotne w naszym programie nauczania, nawiązując do unikalnej perfekcjonistycznej metody kaizen, czy total quality menagment.

 

Oferta szkoleniowa

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |