Ekonomika i organizacja usług

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Humanistyczno - Ekonomiczna im. Jana Zamoyskiego

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Ekonomika i organizacja usług - W ciągu tygodnia - Zamość - Lubelskie

  • Cele
    Celem studiów jest profesjonalne przekazanie współczesnej, fachowej wiedzy z zakresu usług i efektywnego prowadzenia działalności usługowej. Studia adresowane są dla osób zamierzających rozpocząć działalność usługową oraz już ją prowadzących, a także dla wszystkich zainteresowanych działalnością usługową. W/w studia będą prowadzone w okresie dwóch semestrów w wymiarze ogółem 240 godzin.
  • Szczegółowe informacje
    1. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług
    - Analiza specyfiki branż i rodzajów poszczególnych usług
    - Uwarunkowania rozwoju sektora usług w Polsce i na świecie
    2. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego
    - Funkcje i zasady działania przedsiębiorstwa usługowego
    - Struktura celów przedsiębiorstwa na rynku usług
    3. Podstawy prawne funkcjonowania przedsiębiorstwa usługowego
    - Rozpoczęcie, prowadzenie i zakończenie działalności
    - Umowy o świadczeniu usług
    4. Przedsiębiorstwo usługowe w gospodarce regionalnej
    - Znaczenie polityki regionalnej dla przedsiębiorstwa usługowego
    - Wizerunek regionu a przedsiębiorstwo usługowe
    5. Przedsiębiorstwo usługowe a środowisko
    - Otoczenie konsumenckie i konkurencyjne
    - Ograniczenia środowiskowe funkcjonowania przedsiębiorstw usługowych
    6. Zarządzanie relacjami w usługach
    - Etyczny i ekonomiczny wymiar relacji w usługach
    - Marketing wewnętrzny
    7. Przedsiębiorczość w usługach
    - Innowacyjność w usługach
    - Konkurencyjność w usługach
    8. Zarządzanie przedsiębiorstwem usługowym
    - Biznes plan jako instrument zarządzania przedsiębiorstwem
    - Strategie zarządzania
    9. Organizacja przedsiębiorstwa usługowego
    - Specyfika i zasady organizacji przedsiębiorstw usługowych
    - Rola i organizacja podstawowych czynników świadczenia usług
    10. Ekonomika przedsiębiorstwa usługowego
    - Koszty i ich składniki
    - Ceny i wyniki usług
    11. Rachunkowość przedsiębiorstwa usługowego
    - Rachunkowość finansowa i zarządcza oraz ich funkcje i powiązania między nimi
    - Opodatkowanie usług i dochodów
    12. Marketing usług
    - Koncepcja marketingowa w usługach
    - Planowanie marketingowe w działalności usługowej

Inne informacje związane z zarządzanie firmą

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |