Zarządzanie kryzysowe

Więcej informacji

Zarządzanie kryzysowe

  • Cele Celem studiów jest przygotowanie absolwentów do wykonywania zadań z zakresu zarządzania kryzysowego na szczeblach lokalnych w administracji rządowej i samorządowej oraz w zakładach pracy.
  • Profil słuchacza / wymogi Program skierowany jest do: pracowników administracji państwowej i samorządowej legitymujących się ukończeniem studiów wyższych, dla żołnierzy zawodowych, pracowników PSP i innych służb (posiadających ukończone studia wyższe), którzy zamierzają podjąć pracę na stanowiskach związanych z zagrożeniami nadzwyczajnymi, dla pracowników zatrudnionych w zakładach pracy państwowych i prywatnych oraz w systemie oświaty.
  • Szczegółowe informacje
    Elementy polityki bezpieczeństwa państwa

    Polityczne i prawne podstawy zarządzania kryzysowego

    Filozoficzne, etyczne i socjologiczne podstawy

    zarządzania kryzysowego


    Kompetencyjność w zarządzaniu kryzysowym


    Komunikacja społeczna w organizacji i zarządzaniu

       

    Współczesne zagrożenia cywilizacyjne


    Zarządzanie kryzysowe



    Systemy ochrony ludności



    Seminarium
Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie jakością i ryzykiem pracy