Standardy Obsługi klienta - Szkolenie

Więcej informacji

Standardy Obsługi klienta - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Cel szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników mających kontakt z klientem. Instytucja dbająca o swoich Klientów a co za tym idzie o swój wizerunek musi zadbać o odpowiednie standardy obsługi Klienta. Aby je zapewnić wszyscy jej pracownicy powinni stosować się do nich. Ciężar odpowiedzialności za postrzeganie firmy przez Klientów spoczywa zwłaszcza na osobach na co dzień kontaktujących się z Klientami. Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników ze standardami obowiązującymi w zakresie obsługi Klienta w celu wypracowania firmowego wzorca zachowań.

    Program szkolenia:
    • Obsługa Klienta
    • Wrażenie wywierane na klientach
    • Firmowy Dress code
    • Savoir vivre – zasady zachowania w pracy
    • Budowanie relacji z klientami
    • Jak rozpoznać potrzeby klienta
    • Komunikacja w procesie obsługi klienta
    • Radzenie sobie z reakcjami klientów
    • Reklamacje, skargi – jak przerodzić porażkę w sukces
    • Wypracowanie firmowego wzorca postępowań
    • Budowanie strategii obsługi klienta

    Metodologia:
    • warsztaty
    studium przypadku
    • prezentacje

    Zaświadczenia: Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o ukończeniu szkolenia:
    • Standardy obsługi klienta

    Czas trwania:  8 h

    Termin szkolenia:  10.09.2014r.
    Cena: 400 zł + VAT = 492 zł


Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie