Studia Inżynierskie: Grafika Komputerowa

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła infrastruktury i Zarządzania w Warszawie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Inżynierskie: Grafika Komputerowa - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Podstawowym celem kształcenia na kierunku informatyka jest przekazanie studentowi wiedzy niezbędnej do podjęcia pracy w zawodzie informatyka. Dobre przygotowanie absolwenta umożliwi mu działalność informatyczną o różnych profilach, zarówno jako programisty, jak i administratora sieci komputerowych. Przedmioty umieszczone w programie studiów pozwalają również na zdobycie umiejętności projektowania systemów informacyjnych, kierowania realizacją projektów programistycznych oraz pełnienie funkcji menedżera, zajmującego się zarządzaniem pracą w firmie informatycznej. Informatyka jest nauką rozwijającą się bardzo dynamicznie. Inżynier informatyk po zakończeniu akademickiej edukacji jest zmuszony do ciągłej aktualizacji i poszerzania posiadanej wiedzy. Wiadomości przekazywane studentom podczas wykładów są ukierunkowane przede wszystkim na zrozumienie głównych koncepcji i trendów związanych z dana dziedziną i w ten sposób na zbudowanie podstaw do szybkiego przyswajania konkretnej wiedzy na temat nowych narzędzi czy systemów pojawiających się na rynku. Jednym z głównych celów stawianych procesowi edukacji jest przygotowanie przyszłych absolwentów do łatwej adaptacji nowych narzędzi i środowisk pracy. Opracowany program ma za zadanie zapoznać studentów nie tylko z nowościami informatycznymi, ale też wykształcić u nich praktyczne umiejętności samodzielnego rozwijania problemów. W programie studiów wiele miejsca poświęcono zarówno tym dziedzinom informatyki, które obecnie dominują w praktyce (np. bazy danych, sieci komputerowe), jak i tym, których zastosowania dopiero się rozwijają (np. systemy równoległe). Znaczną uwagę poświęcono zrozumieniu podstaw i rozwijaniu umiejętności związanych z programowaniem (np. inżynieria oprogramowania). W zakresie metodyki wytwarzania oprogramowania zdecydowany nacisk położono na podejście obiektowe. Przyjęto założenie, że absolwent powinien być przygotowany, nie tylko do pełnienia roli członka zespołu projektowego, czy administratora sieci komputerowej, zdolnego do samodzielnego rozwiązywania problemów (np. budowa modułu programowego), ale również do pełnienia funkcji menedżera firmy informatycznej. Nabyte podczas studiów wiadomości powinny umożliwić absolwentowi uzyskanie pracy w zmieniających się warunkach gospodarki, nastawionej na rozwój i dopasowanie się do potrzeb wyrażanych przez klientów oraz przygotowanie do nadążania za dynamicznie zmieniającym się rynkiem technologii informatycznej.
  • Szczegółowe informacje
    PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO

    Język angielski
    Filozofia
    Podstawy finansów przedsiębiorstwa informatycznego
    Etyka biznesu
    Wychowanie fizyczne (dotyczy tylko studiów stacjonarnych)
    Matematyka inŜynierska
    Podstawy prawa dla informatyków
    Mikroekonomia
    Makroekonomia
    Podstawy zarządzania firmą informatyczną
    Fizyka
    Seminarium dyplomowe
    Praca projektowa
    Podstawy elektroniki i telekomunikacji
    Wykład monograficzny I (Technika światłowodowa)
    Wykład monograficzny II (Badania operacyjne)
    Wprowadzenie do informatyki inŜynierskiej
    Języki programowania i struktury danych
    Analiza i programowanie obiektowe
    Programowanie w C++
    InŜynieria oprogramowania I
    Programowanie w Internecie
    Systemy operacyjne
    Programowanie II
    Systemy baz danych
    Architektura komputerów
    Sieci komputerowe
    Podstawy elektroniki i miernictwa
    Grafika komputerowa
    Technologie i usługi telekomunikacyjne
    Techniki mikroprocesorowe
    Protokoły komunikacyjne
    Projektowanie i analiza systemów informacyjnych
    Zarządzanie projektem informatycznym
    Metody sztucznej inteligencji
    Inteligencja obliczeniowa
    Testowanie oprogramowania
    Kompresja danych
    Formalne metody reprezentacji wiedzy
    Metody numeryczne w analizie ilościowej
    Komputerowe wspomaganie decyzji
    Nowoczesne technologie komputerowe

    PRZEDMIOTY KIERUNKOWE

    Grafika trójwymiarowa
    Podstawy projektowania graficznego
    Podstawy typografii
    Animacja komputerowa
    Zaawansowane metody projketowania graficznego
    Zaawansowane projektowanie typograficzne
    Techniki składu i łamanie publikacji
    Przekaz wizualny w grafice uŜytkowej
    Propedeutyka poligrafii

Inne informacje związane z multimedia, grafika komputerowa

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |