Educaedu to wiodący internetowy serwis edukacyjny, który umożliwia uczelniom, szkołom i pozostałym placówkom edukacyjnym z całego świata publikację swojej oferty edukacyjnej. Dzięki temu mają one możliwość skutecznego dotarcia do grupy docelowej i w rezultacie rekrutację nowych studentów. Aktualnie w naszej bazie danych dostępnych jest ponad 100 tysięcy ofert studiów, szkoleń i kursów w 20 krajach i w 9 językach.
Firma Educaedu założona w 2001 roku przez Mikaela Castańosa i Fernando Bacaicoa, rozpoczęła działalność w Hiszpanii od wprowadzenia na rynek trzech serwisów edukacyjnych: www.buscaoposiciones.com, www.tumaster.com i www.canalcursos.com. W styczniu 2008, zachęceni sukcesem na rynku lokalnym, postanowili rozwinąć działalność o międzynarodową markę Educaedu.
Educaedu posiada biura w Buenos Aires (Argentyna), Bilbao (Hiszpania), Bogocie (Kolumbia), Sao Paulo (Brazylia) i w Madrycie (Hiszpania), oraz przedstawicielstwa w Meksyku i w Santiago de Chile. Obecnie Educaedu zatrudnia 105 osób 15 różnych narodowości i kultur, które pracują nad lokalnymi portalami Educaedu dostępnymi w takich krajach jak: Polska, Hiszpania, Portugalia, Meksyk, Chile, Argentyna, Brazylia, Turcja, Rosja, Korea, Indie i Chiny.
W porównaniu z innymi dostępnymi wyszukiwarkami ofert edukacyjnych nasza przewaga wynika z koncepcji globalizacji. Serwis Educaedu działa w 20 krajach, w 9 językach, a wkrótce zostanie także udostępniony w Chinach, Korei i Indiach.
Kraje, w których działa Educaedu: Argentyna, Chile, Meksyk, Kolumbia, Brazylia, Ekwador, Peru, Hiszpania, Portugalia, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Polska, Australia, Kanada, Niemcy, Austria, Turcja, Stany Zjednoczone, Rosja.
Języki: hiszpański, portugalski, niemiecki, francuski, włoski, polski, angielski i turecki, rosyjski.
Es dentro de este contexto que Educaedu ofrece a los internautas una nueva herramienta que facilita la comunicación entre las universidades y los usuarios de la Web. El recién lanzado Menú de Centros permite que las propias instituciones de enseñanza suban y administren su oferta de cursos para que sea publicadas en el portal. Esto les permite tener mayor nivel de autonomía acerca del contenido, así como más eficacia en la promoción de sus nuevos programas para la captación de alumnos.