Kurs-Rozwiń inteligencję małego dziecka- nauka czytania i liczenia przez zabawę - Korespondencyjnie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem ESKK

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Kurs-Rozwiń inteligencję małego dziecka- nauka czytania i liczenia przez zabawę - Online

  • Cele
    Kurs przekazuje wiedzę umożliwiającą skuteczne przeprowadzenie programu nauki czytania i liczenia. Jest przeznaczony dla obecnych i przyszłych rodziców, dziadków oraz opiekunów małych dzieci. Prezentowana w kursie metoda opiera się na badaniach dowodzących, że rozpoczęcie nauki czytania we wczesnym dzieciństwie (od ok. 6 miesiąca życia) ma ogromny wpływ na rozwój inteligencji. Dziecko mówić uczy się w sposób naturalny, słuchając dorosłych, i tak samo naturalnie – podczas zabawy – może nauczyć się czytać.
  • Szczegółowe informacje
    Zalety Kursu
    • praktyczne informacje, w jaki sposób dostosować naukę do możliwości dziecka
    • porady dotyczące radzenia sobie z trudnymi emocjami dziecka
    • wskazówki, jak wybrać najbardziej skuteczny dla danego dziecka sposób uczenia się
    • komplet tablic do „ścieżki czytania” – 151 sztuk
    • komplet tablic do „ścieżki matematyki” – 110 sztuk
    • opieka doświadczonego nauczyciela
    Długość Kursu i Cena
    • długość kursu: 12 miesięcy (1 pakiet lekcyjny w miesiącu)
    • średni czas nauki: 15-30 minut dziennie
    • opłata za kurs (materiały lekcyjne i opieka nauczyciela)
    Program kursu

        * Zeszyt 1

          Ogólne wiadomości teoretyczne z zakresu psychologii
          Jak być dobrą matką i dobrym ojcem. Rozważania na temat roli rodzicielskiej i roli dziecka.
         Cele wychowawcze w rodzinie. Budowa scenariusza życiowego.

        * Zeszyt 2

          Rozwój psychiczny i fizyczny dziecka w okresie prenatalnym
          Ciekawostki z życia płodowego dziecka. Problemy emocjonalne matki w okresie ciąży.
          Przygotowanie do porodu.

        * Zeszyt 3

          Okres noworodkowy i niemowlęcy
          Rozwój psychiczny i fizyczny niemowlęcia. Problemy związane z opieką nad małym
          dzieckiem. Pierwsze dylematy wychowawcze. Problemy emocjonalne matki przebywającej
          na urlopie wychowawczym i pracującej.

        * Zeszyt 4

          Wiek poniemowlęcy (2-3 rok życia)
          Rozwój psychiczny i fizyczny dziecka. Metody wychowawcze właściwe dla tego wieku.
          Stymulacja rozwoju dziecka. Jak się bawić z dzieckiem. Karanie czy nagradzanie.
          Nieprawidłowości rozwojowe.

        * Zeszyt 5

          Wiek przedszkolny (4-6 rok życia)
          Jak przygotować dziecko do pójścia do przedszkola. Dylematy przedszkolne – jak dogadać
          się z „panią”; jak nakłonić dziecko do posłuszeństwa. Rozwój fizyczny, psychiczny i
          emocjonalny dziecka. Metody wychowawcze. Sposoby stymulacji rozwoju.
          Nieprawidłowości rozwojowe – sposoby zapobiegania i leczenia.

        * Zeszyt 6

          Nasze dziecko idzie do szkoły (6-7 rok życia)
          Co to jest dojrzałość szkolna. Zasady funkcjonowania zerówek i szkół podstawowych po
          reformie edukacji. Stymulacja rozwoju dziecka. Prawidłowości i nieprawidłowości
          rozwojowe.

        * Zeszyt 7

          Wiek młodszy szkolny (8-11 rok życia)
          Rozwój psychiczny i fizyczny. Cechy charakterystyczne wieku. Metody wychowawcze.
          Stymulacja rozwoju dziecka. Nieprawidłowości – sposoby ich korekcji; metody leczenia.

        * Zeszyt 8

          Okres dojrzewania (12-15 rok życia)
          Specyficzne problemy wieku. Jak opanować zbuntowanego nastolatka; jak ulżyć jego
          niepokojom. Rozwój psychiczny i fizyczny. Metody wychowawcze. Nieprawidłowości
          rozwojowe – jak reagować; gdzie leczyć.

        * Zeszyt 9

         Problemy okresu dorastania (16-19 lat)
         Dojrzewanie emocjonalne i społeczne. Rozwój psychiczny i fizyczny. Jak wychowywać.
         Jak utrzymać dobry kontakt z własnym dzieckiem. Napięcie emocjonalne – jak pomóc
         nastolatkowi. Nieprawidłowości rozwojowe i ich korygowanie.

        * Zeszyt 10

          U progu dorosłości
          Samodzielność. Jak kontaktować się z dorosłym dzieckiem. Układy rodzinne. Jak być 
          teściową, teściem. Kiedy dzieci mają dzieci.

        * Zeszyt 11

          Zmiany jakości więzi emocjonalnych w rodzinie
          Metody wychowawcze zależnie od wieku dziecka. Pełnienie ról rodzinnych. Rodziny
          niepełne. Rozwód i co dalej.

        * Zeszyt 12

          Dziecko w grupie rówieśniczej
          Prawidłowości funkcjonowania grup społecznych. Na czym polega „moc” grupy. Subkultury
          młodzieżowe. Klasa szkolna jako szczególny typ grupy rówieśniczej. Miłość czy wojna –
          kontakty między rodzeństwem.

        * Zeszyt 13

          Zjawiska patologiczne w społeczeństwie
          Agresja; przemoc psychiczna, fizyczna i seksualna.

        * Zeszyt 14

          Patologia indywidualna
          Charakterystyka zjawisk. Sposoby pomocy (tu: nadpobudliwość psychoruchowa, wady
          wymowy, moczenie nocne, autoagresja). Stymulacja rozwoju. Trudności szkolne.

        * Zeszyt 15

          Patologia – uzależnienia
          Alkoholizm. Narkomania. Nikotynizm. Jak rozpoznać uzależnienie. Jak pomóc własnemu
          dziecku.

        * Zeszyt 16

          Dzieci specjalnej troski
          Charakterystyka, typologia. Specyficzne problemy. Dobór metod wychowawczych.
          Stymulacja rozwoju.


Inne informacje związane z rozwój dziecka

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |