Główne obszary działania SEKA S.A. to outsourcing w zakresie nadzoru nad warunkami pracy, doradztwo w zakresie prawa pracy oraz sprawach personalnych, szkolenia z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, zarządzania zasobami ludzkimi, bezpieczeństwa i higieny pracy, rachunkowości i podatków oraz szkolenia zawodowe.
Nasi stali klienci to około 600 firm zatrudniających ponad 250 000 osób. Takiej liczbie pracowników zapewniamy przestrzeganie przepisów prawa i ochrony pracy. Dotychczas przeszkoliliśmy ponad 450 000 osób a dzięki nam kilkadziesiąt tysięcy z nich zdobyło nowy zawód.
Posiadamy duże doświadczenie w realizowaniu ogólnopolskich projektów szkoleniowych dofinansowanych ze środków unijnych.
Praca na programach typu CAD jest podstawą działania każdego inżyniera. Polega ona na opracowywaniu dokumentacji konstrukcyjnej (2D i 3D), analiz kinematycznych, wytrzymałościowych lub termicznych oraz wielu innych zagadnieniach związanych z powstawaniem projektu...
Więcej informacji
Modal Header
Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.