Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna - W ciągu tygodnia - Elbląg - Warmińsko-Mazurskie

  • Cele
    Celem studium jest zachęcenie nauczyciela pierwszego etapu kształcenia do ciągłej ewolucji w kierunku zmiany metod i warsztatu pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym oraz tworzenie materiałów do nauczania zintegrowanego i diagnozowanie potrzeb w zakresie kształcenia i wychowania.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Adresatami są nauczyciele pierwszego etapu kształcenia w szkole podstawowej.
  • Szczegółowe informacje
    Program   studium   obejmuje   takie   zagadnienia   jak:
    ·          założenia   reformy   w szkole   podstawowej i podstawy prawa oświatowego

    ·          teoretyczne podstawy   nauczania przedszkolnego i nauczania zintegrowanego

    ·          metodyka   nauczania   na etapie   wczesnoszkolnym i przedszkolnym

    ·          pedagogika   zabawy

    ·          programy   nauczania   i   wychowania na I etapie   kształcenia

    ·          ramowe   i szczegółowe   plany   pracy   nauczyciela

    ·          edukacja   medialna, zdrowotna   i regionalna   w   nauczaniu   zintegrowanym

    ·          ocenianie   w   nauczaniu   zintegrowanym

    ·          współpraca   z rodzicami

    ·          wykorzystanie   i   zastosowanie aktywnych   metod i technik nauczania   i uczenia   się.

          Większość   ćwiczeń   prowadzonych   jest metodą warsztatową, wymagającą   aktywnego   uczestnictwa   członków   grupy.

    Uczestnikom   studium gwarantujemy   wyposażenie   w   umiejętności   diagnozowania   osiągnięć   uczniów   poprzez   konstruowanie   narzędzi   pomiaru   dydaktycznego, bezpośrednie ich wykorzystanie do badania   osiągnięć   uczniów   a w końcu do ulepszania nauczania i   motywowania.   Zapewniamy wzbogacenie   warsztatu   nauczyciela   o   skuteczne   metody   planowania   i   realizacji   celów   kształcenia   na danym   poziomie   a   także zachęcenie do   eksperymentowania   w   swojej   pracy i realizacji   własnych   pomysłów, kształtowanie   kreatywności,   umiejętności   komunikacji   i planowania   własnego   rozwoju zawodowego

     

      Każdy słuchacz powinien na zakończenie przedstawić pracę dyplomową w postaci użytecznej zakresie nauczania przedszkolnego nauczania zintegrowanego (np. projekt rozwiązań organizacyjnych lub metodycznych dla określonego etapu edukacyjnego lub wybranej tematyki).

      Po ukończeniu studiów słuchacz otrzymuje świadectwo potwierdzające uprawnienia do nauczania w przedszkolach i w klasach I – III szkół podstawowych, adekwatne do spełnienia innych wymagań kwalifikacyjnych dotyczących nauczycieli.

Inne informacje związane z edukacja wczesnoszkolna

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |