Zarządzanie Projektami Multimedialnymi - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie Projektami Multimedialnymi - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem studiów podyplomowych na specjalności Multimedia - Zarządzanie Projektami Multimedialnymi jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego wykonywania zadań w zakresie zarządzania nowymi mediami a zwłaszcza w dziedzinie ich tworzenia, organizacji i sprzedaży, przez co, będą mogli zaistnieć na globalnym rynku mediów.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia przeznaczone są dla osób działających na rozwijającym się dynamicznie międzynarodowym rynku animacji, efektów specjalnych, gier komputerowych: menedżerów firm zajmujących się nowymi mediami, grafików komputerowych, nauczycieli oraz wszystkich tych którzy są zainteresowani praca w tej dziedzinie.
  • Szczegółowe informacje
    I semestr

    Semestr zaczyna się sesją integracyjną.

    Na pierwszym semestrze studiów podyplomowych poruszane są takie zagadnienia jak:


          narracje w kulturze i mediach,
        

          przekaz medialny- cele, kreacja,
        

          marketing: public relations, reklama,
        

          sprzedaż produktu,
        

          prawo autorskie,
        

          ochrona dóbr intelektualnych,
        

          internet: rola, zasady korzystania, etyka,
        

          proces produkcyjny,
        

          estetyka w nowych mediach

     

    II semestr

    Na drugim semestrze studiów studenci mogą wybrać jedną z trzech ścieżek:

        

          zarządzanie produktem
        

          zarządzanie technologią
        

          zarządzanie kontentem portali internetowych

    Część zajęć na obu ścieżkach jest wspólna i obejmuje następujące zagadnienia:

        

          budowa i kodowanie struktur multimedialnych
        

          technologie multimediów: oprogramowanie, sprzęt, metodyka.

    Na ścieżce zarządzanie produktem omawiane są następujące zagadnienia:

        

          kreowanie treści multimedialnych,
        

          zarządzanie treścią,
        

          modele biznesowe nowych mediów,
        

          marketing nowych mediów,

    Na ścieżce zarządzanie technologią omawiane są następujące zagadnienia:

        

          cyfrowe przetwarzania obrazu,
        

          cyfrowe przetwarzanie dźwięku;
        

          animacja,
        

          efekty specjalne;

    Na ścieżce zarządzanie kontentem portali internetowych omawiane są następujące zagadnienia:

        

          architektura platform usługowych,
        

          multimedialny kontent rozrywkowy,
        

          strategia rozwoju treści dodanych,
        

          nowe trendy w usługach dodanych;

    Zgodnie z obowiązującym prawem, program studiów realizowany jest w postaci wykładów i ćwiczeń. Zajęcia mogą być prowadzone zarówno metodami tradycyjnymi jak i w formie nauczania na odległość - z wykorzystaniem internetu (tzw.: Distance Learning, e-Learning). Zajęcia prowadzone przez obcokrajowców są tłumaczone na język polski.

Inne informacje związane z multimedia, grafika komputerowa

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |