Warsztaty Cisco - Cisco Voice

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Kovex Centrum Edukacyjne

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Warsztaty Cisco - Cisco Voice - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Cel kształcenia:
    Kurs jest przygotowany dla osób pragnących poszerzyć wiedzę z zakresu zagadnień teleinformatycznych o  zagadnienia związane z  telefonią IP. Wiedzą jaką dostarcza szkolenie pozwala administrować systemem PBX VoIP opartym o rozwiązanie Cisco Unified Communication Manager Express.   Szczególnie istotnym elementem szkolenia są ćwiczenia laboratoryjne dla każdego z omawianych tematów. 

    Wymagania wobec kursantów:
    Wiedza z zakresu CCNA. Kursanci powinni sprawnie posługiwać się interfejsem konfiguracyjnym urządzeń Cisco

    Materiały i metodyka prowadzenia szkolenia:
    Każdy słuchacz otrzymuje autorski skrypt edukacyjny, a także zaświadczenie ukończenia kursu wystawione na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej.

    Dla naszych klientów uruchomiliśmy bezpłatne konsultacje mailowe z wykładowcą w terminie do dwóch tygodni po zakończeniu szkolenia.

    Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń, które poprzedzone są krótkim wstępem teoretycznym.

    Program zajęć:
    1. Podstawy VoIP
    • Podstawy działania tradycyjnej telefoniii PSTN ( interfejsy, protokoły );
    • Jak działa VoIP ( protokoły, komponenty, mechanizmy )
    • Korzyści wynikające z wykorzystania VoIP
    • Problemy związane z implementacją usług głosowych w sieci pakietowej
    • Połączenie między światem VoIP a PSTN ( pojęcie gatewaya: bramy głosowej )
    • Obsługa telefonów działających wewnątrz sieci VoIP ( pojęcie centrali PBX na przykładzie Unified Communications Manager Express )
    2. Interfejsy głosowe bramy voip Cisco
    • Porty analogowe ( FXS i FXO )
    • Porty cyfrowe
    3. Plan numeracyjny i pojęcie dial-peer
    • Podstawowe pojęcia ( DNIS, ANI, DID )
    • Skalowalny plan numeracyjny oraz istniejące rozwiązania ( e.164, NANP )
    • Routing w świecie VoIP ( dial-peer POTS, VoIP )
    • Manipulowanie numerami na potrzeby routingu połączeń
    4. Protokoły VoIP
    • Protokoły sygnalizacji ( H.323, SIP , MGCP )
    • Protokoły transmisji ( RTP , RTCP )
    5. Telefony
    • Przegląd modeli oferowanych przez Cisco oraz alternatywne rozwiązania
    • Podłączanie telefonów do istniejącej infrastruktury (konfiguracja przełączników na wymogi telefonów VoIP)
    6. Centrala ( PBX ) VoIP Unified Communications Manager Express
    • Wymagania sprzętowe
    • Instalacja i konfiguracja
    • Podłączanie telefonów VoIP
    • Proste usługi dodane ( call park , call forward, hunt grupa )
    7. Quality of Service ( QoS )
    • Implementacja QoS dla zapewnienia poprawnej jakości obsługi telefonii VoIP

Inne informacje związane z cisco

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |