Telewindykacja – warsztaty

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem J.G.Training Szkolenia Specjalistyczne

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Telewindykacja – warsztaty - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Telewindykacja – warsztaty

    Do udziału w szkoleniu zapraszamy wszystkie osoby, które kontaktują się z dłużnikami i chciałyby rozwinąć swoje umiejętności wpływania na dłużników i tym samym zwiększyć skuteczność w ściąganiu zaległych należności.

    Celem zajęć jest podniesienie kompetencji uczestników w obszarze negocjacji windykacyjnych z naciskiem na utrzymanie pozytywnych relacji z kontrahentem.

    Program został opracowany na podstawie wieloletniej praktyki trenera na płaszczyźnie windykacji należności b2b, w których priorytetem jest dbanie o wizerunek wierzyciela, jako podmiotu, który z najwyższą starannością podchodzi do dalszego utrzymywania relacji z kontrahentami.

    W trakcie zajęć uczestnicy przećwiczą komunikację perswazyjną, która oznacza:
    • dbałość o kontrolowanie emocji,
    • usuwanie sabotujących zachowań.

    Zajęcia realizowane są w formie warsztatów opartych na dużej ilości ćwiczeń i symulacji negocjacyjnych.

    W trakcie warsztatów uczestnicy:
    • poznają sprawdzone w praktyce, w dużej części autorskie narzędzia budowania perswazyjnych komunikatów w obszarze windykacji należności,
    • nauczą się tworzyć z tych narzędzi strategie i dostosowywać odpowiednie strategie do odpowiednich klientów,
    • dowiedzą się jak kalibrować i rozpoznawać typy dłużników oraz odszyfrowywać gry, którymi dłużnicy się posługują, w celu odwleczenia momentu uregulowania należności.
    • dowiedzą się w jaki sposób zarządzać i kontrolować emocje, gdyż specyfika rozmów windykacyjnych często wywołuje sabotujące mechanizmy emocjonalne.

    Program szkolenia :

    Dzień I

    1. Analiza transakcyjna Erica Berne’a.

    Uczestnicy szkolenia poznają zagadnienia związane z teorią gier Erica Berne’a oraz dowiedzą się, jak określone wypowiedzi wpływają na emocje dłużników.

    2. Zarządzanie emocjami.

    Emocje w zależności od ich rodzaju mogą wspomagać lub sabotować negocjacje windykacyjne. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak uspokajać emocje i jak emocje wpływają na podejmowanie decyzji.

    3. Zwroty perswazyjne oraz zwroty, których należy unikać.

    Uczestnicy poznają i przećwiczą struktury lingwistyczne, które powodują określone procesy emocjonalne i myślowe u rozmówców. Zwrócą uwagę na to, które zwroty są pomocne, a które sabotują nasze działania.

    4. Komunikowanie sankcji w rozmowie windykacyjnej.

    Uczestnicy określą wspólnie katalog sankcji, które należy komunikować dłużnikom. Przećwiczą sposób ich komunikowania.


    Dzień II

    1. Systemy reprezentacji.

    Ujęcie systemów reprezentacji w zaawansowanej formie. Wypracowanie umiejętności budowania odpowiednich sugestii w oparciu o systemy oraz kalibrowania i rozszyfrowywania procesów myślowych i emocjonalnych odbiorców komunikatów perswazyjnych.

    2. Perswazyjne struktury językowe.

    Wykorzystanie zwrotów perswazyjnych poznanych w trakcie pierwszego dnia do konstruowania struktur, które pozwolą łatwiej wpływać na procesy myślowe dłużników.

    3. Metaprogramy.

    Znajomość scenariuszy metaprogramów jest jednym z najważniejszych narzędzi, które pomaga budować zaawansowane komunikaty perswazyjne. Uczestnicy przećwiczą najważniejsze z nich na płaszczyźnie negocjacji windykacyjnych.

    4. Struktura skutecznej rozmowy windykacyjnej.

    Przećwiczenie wszystkich elementów negocjacji z dłużnikami z wykorzystaniem poznanych technik, narzędzi i strategii perswazyjnych


    Miejsce : Warszawa Centrum, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

    Miejsce : Wrocław, Centrum Konferencyjne


    Informacje na temat najbliższego terminu szkolenia mogą Państwo uzyskać kontaktując się z organizatorem. Istnieje również możliwość przygotowania szkolenia zamkniętego z tego tematu, dla grupy pracowników, w dogodnym dla Państwa terminie i miejscu.


    TYP: Szkolenie dwudniowe.

Inne informacje związane z prawo biznesu

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |