Szkolenie - Zbrush i Animacja 3D

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Ivora Cambridge Education Centre

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Szkolenie - Zbrush i Animacja 3D - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie Zbrush i animacja 3D trwa 40 godzin i kończy się certyfikatem Ivora Cambridge. Program szkolenia Zbrush i animacja 3D przygotowany jest i prowadzony zgodnie ze standardami Cambridge.

    W czasie szkolenia Zbrush i animacja 3D uczestnicy na zajęciach praktycznych nauczą się pracy na najnowszej wersji programu 3d Max Studio. Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pragnął tworzyć przestrzenne projekty trójwymiarowe. Uczestnicy szkolenia Zbrush i animacja 3D nauczą się posługiwać najbardziej przydatnymi narzędziami w tworzeniu atrakcyjnych, funkcjonalnych i nowoczesnych trójwymiarowych projektów przestrzennych.

    Program szkolenia
    :
    •Wprowadzenie do programu,
    •Różnica pomiędzy pixel-pixol, kompatibilność z innymi 2imi-3imi packami
    •Zbrush funkcje interfejsu-wprowadzenie do zagadnienia
    •Personalizacja interfejsu
    •Maksymalne wykorzystanie Pamięci komputera
    •2.5D simulation objects in 3D objects
    •Wpływ światła na pixole, materiały i ich wykorzystanie
    •Połączenie budowli w jedno, Gyro – charakterystyka i korzyści z pracy z przedmiotami zlożonymi.
    •Podstawowe kształty 3d dostępne w Zbrush
    •Podstawy projektowania w 3D przedmiotów, wielboki, siatki, krawędzie. Definicja i różnice.
    •Praca z 3D tworzenie części budynków, deformacja, ruch w przestrzeni, rotacja obiektów 3D, manipulacja canwami, obiektami, oraz rodzajem kamery
    •Funkcje 3D Edit Mode, modelowanie, opcje ZAdd, i RGB ZSub i szybki dostęp do narządzi kontrolnych rysowania
    •Pędzle 3d: 3d modelowanie z wykorzystaniem pędzli ich opcje, korzyści i metody kreacji nowych pędzli
    •Paleta Narzedzi, Alpha, Materiał i Tekstura w obiektach 3D
    •Konwertowanie kolorów w teksturze, kanał alpha w teksturze, obiekty 3D w teksturze •Wprowadzenie do podstaw anatomii. Mimiki twarzy, cechy charakterystyczne ludzi, zwierząt i postaci rysunkowych,
    •Zspheres – definicja i wykorzystanie,
    •Adaptive Skin Mode – jak wykonać sferę obiektu 3D z zastosowaniem adaptive mod-skin, Unified Skin Mode – różnica pomiędzy adaptive and unified skin mode, zastosowanie
    •Rendering w Zbrush, opcje i kontrola rozmiaru dokumentu
    •Eksport zaawansowanych metod i modeli oraz import image obiektów 3D

Inne informacje związane z 3d

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |