Studium Licencjackie - Plastyk Technik Komputerowych - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Aktywne Studium Plastyczne Technik Teatralno-Filmowych

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studium Licencjackie - Plastyk Technik Komputerowych - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Program nauczania daje umiejętności projektowania graficznego (tworzenia animacji telewizyjnych i stron internetowych, montażu filmowego, fotografii oraz pracy z kamerą DVcam).
  • Profil słuchacza / wymogi
    1. Wymagane dokumenty. • formularz zgłoszenia z danymi osobowymi (przesłanie formularza nie zobowiązuje do podjęcia nauki w Studium), • świadectwo ukończenia szkoły średniej lub świadectwo maturalne (odpis lub poświadczona kopia), • cztery zdjęcia legitymacyjne, • życiorys, • ksero dowodu osobistego, • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do kontynuowania nauki, • opłata wpisowego zgodnie z Regulaminem Studium nie podlega zwrotowi w przypadku wpisania w poczet studentów i rezygnacji z kształcenia, 2. Pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjnej oraz prezentacja prac plastycznych (wizytówka plastyczna). Na rozmowie kwalifikacyjnej nie sprawdzamy wiedzy teoretycznej kandydata, a prezentacja prac służy weryfikacji zainteresowań plastycznych i motywacji do dalszego kształcenia. Zachęcamy do zaprezentowania nam swoich umiejętności w wybranej przez Państwa formie. Najchętniej zobaczylibyśmy: • Rysunek: martwa natura, studium postaci; malarstwo: akwarela lub pastele - temat dowolny). Mile widziane również inne formy plastyczne (filmy, animacje, fotografie, projekty graficzne, rysunki komiksowe, zaprojektowane gry komputerowe itp.). Pierwszy termin rozmowy kwalifikacyjnej przewidziany jest w połowie czerwca. Kolejność zgłoszeń jest decydująca podczas procesu rekrutacji.
  • Tutuł uzyskany
    Plastyk Technik Komputerowych o specjalizacji Grafik Telewizyjno-Filmowy
  • Szczegółowe informacje
    Formy kształcenia pozwalają studentom nabyć umiejętności niezbędne na rynku pracy oraz rozwijać własne zainteresowania twórcze. Program Studium spełnia założenia nowoczesnej szkoły o charakterze plastycznym i zawodowym. Zajęcia praktyczne odbywają się w niewielkich 12-osobowych grupach, co zapewnia komfort kształcenia oraz bezpośredni kontakt z wykładowcami. Kształcenie rozpoczynamy od połowy września.
    Proces dydaktyczny w naszym Studium ma za zadanie jak najlepiej przygotować słuchaczy do funkcjonowania na rynku pracy. Celem naszej pracy jest wszechstronne przygotowanie naszych absolwentów do pracy w dziedzinach multimediów, filmu, reklamy, fotografii i grafiki telewizyjno-filmowej. Dużą uwagę przywiązujemy do praktycznej wartości wszystkich zajęć oraz warsztatowych form pracy i nauki. Dzięki temu absolwenci Studium wynoszą ze szkoły umiejętności i wiedzę pozwalające im sprawnie funkcjonować na rynku pracy zarówno w Polsce, jak i za granicą.

    W ramach kształcenia w Studium zapewniamy Państwu:
    • Dostosowanie profilu kształcenia do wymogów rynku pracy,
    • Dzienny i zaoczny tok kształcenia,
    • Bogaty wachlarz umiejętności nabywany w krótkim czasie,
    • Znakomicie wyposażone pracownie oraz studio fotograficzne (12 komputerów Macintosh, aparaty cyfrowe, skanery i kamera cyfrowa miniDV).
    • Możliwość uczestniczenia w wielu ciekawych praktykach zawodowych,
    • Łączenie nowoczesności z tradycyjnym warsztatem pracy (techniki multimedialne oraz malarstwo sztalugowe),
    • Możliwość przygotowania portfolio prac każdego słuchacza i absolwenta szkoły

    Zajęcia teoretyczne obejmują zagadnienia z historii sztuki i filmu, typografii i liternictwa oraz teorii i praktyki reklamy. W cyklu kształcenia odbywają się również warsztaty z rysunku i malarstwa. W trakcie dwóch lat nauki studenci uczą się obsługi następujących programów graficznych: Adobe Photoshop (grafika rastrowa), Adobe Illustrator (grafika wektorowa), Adobe InDesign (skład komputerowy), Adobe After Effects (animacja), Macromedia Flash (projektowanie stron internetowych), Final Cut Pro (montaż filmowy). Pracujemy na komputerach Macintosh najnowszej generacji w systemie MAC OS X.

Inne informacje związane z grafika komputerowa

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |