Studia Podypomowe - Zarządzanie mediami - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Biznesu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podypomowe - Zarządzanie mediami - Zaoczne - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    Zajęcia obejmujące zagadnienia rynku mediów w Polsce i na świecie. Problematyka funkcjonowania środków przekazu. Zasady zarządzania w instytucjach medialnych w tym HR w mediach, organizacja i struktura redakcji. Tryby podejmowania decyzji w mediach. Zagadnienia prawne funkcjonowania mediów: prawo prasowe, prawo autorskie, reklama i nieuczciwa konkurencja. Nowoczesne technologie informacyjne. Gatunki dziennikarskie. Dostęp do informacji. Planowanie produktu medialnego. Finansowanie produkcji. Negocjacje i komunikacja. Public relations. Uwzględnia pozyskanie praktycznych umiejętności w zakresie organizacji produkcji w radiu, telewizji, filmie, multimediach. Zajęcia poprowadzą praktycy: dziennikarze, redaktorzy, specjaliści PR. Część zajęć odbędzie się w wybranych redakcjach: prasy, radia i TV oraz firmach interaktywnych (internetowych). Podczas studiów będzie możliwość odbycia praktyk w mass mediach. Współpraca z ludźmi mediów podczas praktyk nie tylko wprowadza w tajniki przedmiotu, ale także przyczynia się do zacieśniania kontaktów i przyjaźni, które niezbędne są w przyszłej działalności zawodowej.
  • Szczegółowe informacje
    PROGRAM:
    1. RYNEK MEDIÓW W POLSCE
      • Podstawy działania mediów w Polsce
      • Podstawy prawne
      • Wpływy i powiązania
      • Przegląd podstawowych grup medialnych,
      • Specyfika działania poszczególnych mediów: TV, prasa, radio, media elektroniczne
      • Działalność instytucji i urzędów państwowych nadzorujących media
    2. PRAWNY ASPEKT FUNKCONOWANIA MEDIÓW
      • Prawo medialne
      • Prawo prasowe
      • Prawo autorskie
      • Prawo audiowizualne w Unii Europejskiej i na świecie.
      • Etyka w mediach
    3. WYKORZYSTANIE NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH
    4. GATUNKI DZIENNIKARSKIE
    5. FINANSOWANIE
      • Charakterystyka źródeł finansowania i kanałów dystrybucji mediów w Polsce
      • Przeprowadzanie bieżącej kontroli wydatków, strat i oszczędności
      • opracowywanie kosztorysów, budżetów
      • Przygotowanie biznesplanu: zasady, realizacja, ewaluacja
      • Wycena przedsięwzięć medialnych
    6. ZASADY ZARZĄDZANIA W INSTYTUCJACH MEDIALNYCH
      • HR w mediach
      • Organizacja i struktura redakcji
      • Organizacja pracy w mediach
    7. NEGOCJACJE
      • Reguły negocjacyjne
      • Budowanie oferty negocjacyjnej
      • Taktyka argumentacji
    8. TECHNIKI MENEDŻERSKIE
      • Zarządzanie czasem
      • Zarządzanie konfliktami
      • Zarządzanie przez cele
    9. PROMOCJA I MARKETING PRZEDSIĘWZIĘĆ MEDIALNYCH
      • Pozyskiwanie sponsorów i reklamodawców

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |