STUDIA PODYPLOMOWE - ZARZĄDZANIE TURYSTYKĄ PODYPLOMOWĄ - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły STUDIA PODYPLOMOWE - ZARZĄDZANIE TURYSTYKĄ PODYPLOMOWĄ - Zaoczne - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    Celem studiów jest przedstawienie słuchaczom bieżących problemów oraz trendów w sektorze turystyki międzynarodowej obejmujących aspekty organizacyjne, rynkowe, jak również gospodarcze. Słuchacze mają możliwość zdobycia praktycznej wiedzy dotyczącej organizacji i obsługi turystyki, w tym zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym i hotelowym. Słuchacze nabędą praktyczne umiejętności związane z m.in. tworzeniem biznes planu, przygotowywania produktu turystycznego, badań marketingowych oraz wykorzystania Celem studiów jest przedstawienie słuchaczom bieżących problemów oraz trendów w sektorze turystyki międzynarodowej obejmujących aspekty organizacyjne, rynkowe, jak również gospodarcze. Słuchacze mają możliwość zdobycia praktycznej wiedzy dotyczącej organizacji i obsługi turystyki, w tym zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym i hotelowym. Słuchacze nabędą praktyczne umiejętności związane z m.in. tworzeniem biznes planu, przygotowywania produktu turystycznego, badań marketingowych oraz wykorzystania nowoczesnych technologii w sektorze turystyki
  • Profil słuchacza / wymogi
    Profil słuchacza: - osoby pracujące w sektorze turystyki, a także prowadzące lub zamierzające rozpoczęcie działalności gospodarczej w tym sektorze.
  • Szczegółowe informacje
    Program

    1. Zarządzanie dziedzictwem kulturowym
    2. Podstawy rachunkowości
    3. Prawo w turystyce
    4. E- marketing w turystyce
    5. Metody i techniki obsługi ruchu turystycznego
    6. Systemy globalnej dystrybucji w turystyce (lab.)
    7. Organizacja i działalność biur podróży
    8. Zarządzanie transportem w turystyce
    9. Badania rynkowe i marketingowe
    10. Zarządzanie firmą
    11. Biznes plan w turystyce
    12. Zagospodarowanie turystyczne
    13. Obsługa gości z elementami protokołu dyplomatycznego
    14. Programowanie produktu turystycznego
    15. Strategie marketingowe międzynarodowych grup hotelowych
    16. Międzynarodowy ruch turystyczny
    17. Ekonomika i organizacja gastronomii
    18. Rozwój e-turystyki
    19. Zajęcia praktyczne
    20. Seminarium dyplomowe

Inne informacje związane z zarządzanie turystyką

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |