STUDIA PODYPLOMOWE - PUBLIC RELATIONS - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły STUDIA PODYPLOMOWE - PUBLIC RELATIONS - Zaoczne - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    Studia mają na celu przekazanie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych związanych z tworzeniem wizerunku firmy jak również usystematyzowanie tej wiedzy. Słuchacze zapoznają się z podstawowymi pojęciami i historią PR, ze strategią i technikami PR, z aspektami prawnymi i etycznymi oraz z obszarami zastosowań PR. Program obejmuje oprócz przedmiotów bezpośrednio związanych z public relations również dyscypliny wspomagające (np. zasady prowadzenia marketingu w firmie, reklama, elementy psychologii) oraz narzędzia PR (współpraca z prasą, radiem, telewizją, organizacja konferencji prasowych).
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia przeznaczone są zarówno dla osób, które w praktyce zajmują się public relations w firmach, prowadzą własne agencje reklamowe lub PR, jak też dla osób, które nie posiadają w tym względzie doświadczenia.
  • Szczegółowe informacje
    Program studiów

    1.    Wstęp - podstawy PR

    Wprowadzenie do PR
    Prawne aspekty PR (prawo prasowe i autorskie)

    2.    Dyscypliny wspomagające PR

    - Ekonomiczne
    Marketing
    Reklama
    Zarządzanie marketingiem
    Badania marketingowe

    - Elementy psychologii i socjologii
    Komunikacja interpersonalna
    Zachowania w sytuacjach psychologicznie trudnych
    Asertywność
    Techniki twórczego myślenia
    Psychologia społeczna

    3.    Narzędzia PR

    -Umiejętności językowe, pisanie, prezentacja

    Przemawianie publiczne - autoprezentacja
    Gra PR - warsztaty językowe
    Komunikaty prasowe
    Dziennikarstwo ekonomiczne

    - Kontakty z otoczeniem
    Podstawy negocjacji
    Impreza oficjalna
    Marketing wystawienniczy
    Współpraca z TV i radio na potrzeby PR
    Konferencje prasowe
    Odpowiedzialność społeczna biznesu
    Komunikacja w Internecie - PR online

    4.    Strategie PR - realizacja, zarządzanie PR

    Strategie PR
    Ocena skuteczności i efektywności działań PR
    Zarządzanie sytuacją kryzysową
    Relacje z mediami i monitorowanie mediów
    Organizacja pracy w agencjach PR

    5.    Praktyka PR - obszary zastosowań
    PR wewnętrzne
    PR finansowe
    Marketing Public Relations
    PR instytucji publicznych
    Sponsoring
    Warsztaty PR, praktyka PR, wykłady do wyboru

    6.    Seminarium dyplomowe

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |