Studia II Stopnia-Marketing i Komunikacja w Biznesie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSH-Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia II Stopnia-Marketing i Komunikacja w Biznesie - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Profil słuchacza / wymogi
    Wymagane dokumenty: * wypełnione podanie o przyjęcie na studia wraz z ankietą osobową, które można pobrać w Biurze Rekrutacji lub ze strony internetowej, * kopia dowodu osobistego, * kopia książeczki wojskowej (strony: 2, 3, 6), * odpis dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia (licencjackich/inżynierskich), * suplement lub wyciąg z indeksu, poświadczony przez Dziekana ukończonej uczelni, * oryginał lub odpis świadectwa dojrzałości, * 2 zdjęcia o wymiarach 35 x 45 mm (kolorowe lub czarno-białe), podpisane przez Kandydata, * 1 kolorowe zdjęcie o wymiarach 20 x 25 mm, o rozdzielczości 300 dpi, zapisane w formacie jpg, dostarczone na płycie CD lub drogą mailową, * umowa o naukę, podpisana przez Kandydata (2 egzemplarze).
  • Tutuł uzyskany
    Magister
  • Szczegółowe informacje
    Studia II Stopnia- Zarządzanie
    Specjalność- Marketing i Komunikacja w Biznesie

    Wykaz przedmiotów na kierunek Zarządzanie (II stopień)

    Przedmioty

    Ścieżka A

    Grupa treści podstawowych

    - Wspólczesne koncepcje zarządzania
    - Współczesne kierunki ekonomii
    - Prawo cywilne
    - Etyka w zarządzaniu
    - Statystyka matematyczna

    Grupa treści kierunkowych

    - Rachunkowość zarządcza
    - Analiza ekonomiczna
    - Współczesny marketing
    - Zarządzanie procesami
    - Zarządzanie strategiczne
    - Przedsiębiorczość- trening menedżerski
    - Logistyka
    - Psychologia w zarządzaniu
    - Negocjacje
    - Zarządzanie środowiskiem
    - Kierowanie zespołami
    - Prawo handlowe

    Grupa treści specjalnościowych

    - Wykłady do wyboru
    - Seminarium dyplomowe
    - Projekty- praca własna
    - Blok orientacji specjalnościowej

    Ścieżka B

    Grupa treści podstawowych

    - Podstawy i koncepcje zarządzania
    - Podstawy ekonomii z makroekonomią
    - Podstawy prawa
    - Etyka w zarządzaniu
    - Statystyka matematyczna
    - Tutorial

    Grupa treści kierunkowych

    - Finanse i rachunkowość
    - Zastosowanie matematyki w ekonomii
    - Podstawy marketingu
    - Zarządzanie procesami
    - Zarządzanie strategiczne
    - Przedsiębiorczość - trening menedżerski
    - Logistyka
    - Psychologia w zarządzaniu
    - Negocjacje
    - Zarządzanie środowiskiem
    - Kierowanie zespołami
    - Prawo handlowe

    Grupa treści specjalnościowych

    - Wykłady do wyboru
    - Seminarium dyplomowe
    - Projekty -praca własna
    - Blok orientacji specjalnościowej

    Przedmioty podstawowe

    koncepcje zarządzania, ekonomia, prawo cywilne i prawo handlowe, etyka w zarządzaniu, statystyka matematyczna, analiza ekonomiczna, rachunkowość, marketing, zarządzane strategiczne, zarządzanie procesami, zarządzanie środowiskiem, przedsiębiorczość, logistyka, psychologia w zarządzaniu, negocjacje, kierowanie zespołami.


    Przedmioty kierunkowe

    Badania marketingowe, psychologia klienta, zarządzanie produktem marketingowym, promocja i public relations, e-biznes, euromarketing.


Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |