Studia II Stopnia - Zarządzanie Innowacyjnością

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Biznesu-National Louis University

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia II Stopnia - Zarządzanie Innowacyjnością - W ciągu tygodnia - Nowy Sącz - Małopolskie

  • Cele
    Programy studiów zapewniają Studentom zdobywanie wiedzy z zakresu nauk eko­nomicznych i zarządzania, a także z dyscyplin komplementarnych na najwyższym poziomie. Szeroka i pogłębiona oferta sprawia, że absolwenci kierunku Zarządzanie otrzy­mują gruntowne podstawy do praktycznego stosowania zdobytej wiedzy w han­dlu, przemyśle, instytucjach finansowych, usługach, agencjach konsultingo­wych, w organizacjach gospodarczych i instytucjach non–profit, administra­cji państwowej i samorządowej. Absolwenci WSB–NLU znajdują pracę w najlepszych firmach w Polsce oraz w centralach światowych potentatów, takich jak: PricewaterhouseCoopers, Morgan&Stanley, Ernst&Young, Comarch Global, Siemens Mobile Communications, Goodyear i innych. Absolwent posiada biegłą znajomość języka angielskiego i wszechstronną umiejęt­ność stosowania komputera jako ważnego narzędzia we współczesnym świecie. Ważnym celem WSB–NLU jest kształcenie osób o usystematyzowanym systemie wartości, wysokiej kulturze osobistej i szerokiej wiedzy ogólnej.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia stacjonarne II stopnia oferowane są osobom posiadającym tytuł licencjata z dowolnego kierunku studiów. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego do ustawy z dn. 27.07.2005 Wymagane dokumenty: * podanie (formularz elektroniczny obowiązujący w WSB-NLU); * dyplom (odpis) wraz z suplementem lub oświadczenie o terminie złożenia dyplomu ukończenia studiów licencjackich oraz warunkach podjęcia studiów (dotyczy studentów WSB–NLU) * indeks do wglądu (nie dotyczy absolwentów WSB–NLU, szkół zrzeszonych w Stowarzyszeniu STARS oraz osób posiadających suplement do dyplomu); * świadectwo dojrzałości (oryginał lub odpis wydany przez szkołę); * 2 kolorowe zdjęcia (z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych); * kserokopia dowodu osobistego lub paszportu; * kserokopia dowodu uiszczenia opłaty kwalifikacyjnej
  • Tutuł uzyskany
    Magister
  • Szczegółowe informacje
    Specjalność na studiach stacjonarnych bazuje na takich przedmiotach obowiązkowych jak „Inwentyka“, „Zarządzanie innowacjami“ i „Przedsiębiorczość“. Specjalność charakteryzuje się solidnym oparciem na analizach ilościowych i znajomości stanu nauk przyrodniczych i technologii w różnych dyscyplinach. Część kursów ma silniej rozbudowaną komponentę teorii, pozwalającej absolwentowi na rozumienie zjawisk ekonomicznych i biznesowych. Kursy pozwalają słuchaczowi na zapoznanie się z najnowszymi trendami w sposobach funkcjonowania małej firmy w konkurencyjnym środowisku oraz strategiach wprowadzania innowacyjnych produktów na rynek.

    Ogólny Program studiów:

    Ekonomia okresu transformacji    
    Kurs specjalnościowy 1   
    Kurs specjalnościowy 2   
    Kurs specjalnościowy 3    
    Kurs specjalnościowy 4    
    Kursy specjalnościowe - do wyboru    
    Matematyka w ekonomii    
    Mikroekonomia II    
    Zarządzanie strategiczne II   
    Ekonomia okresu transformacji    
    Etyka biznesu i technologii II     
    Kurs specjalnościowy 5    
    Kurs specjalnościowy 6   
    Kursy specjalnościowe - do wyboru    
    Makroekonomia II   
    Statystyka w biznesie   
    Kurs specjalnościowy   
    Kurs specjalnościowy    
    Kursy specjalnościowe - do wyboru    
    Logistyka    
    Prognozowanie i symulacje    
    Seminarium magisterskie    
    Wykład kierunkowy III    
    Koncepcje zarządzania        
    Marketing międzynarodowy   
    Praca magisterska   
    Przedsiębiorczość   
    Psychologia w zarządzaniu    
    Seminarium magisterskie   
    Zarządzanie procesami

    Kursy specjalnościowe:

    1.Zarządzanie informacją i bazami danych;
    2.Zarządzanie własnością intelektualną;
    3.Nauki biomedyczne i biotechnologia w XXI wieku;
    4.Technologia w XXI wieku;
    5.Innowatyka;
    6.Metody ilościowe w innowatyce;
    7.Zarządzanie organizacyjnym kapitałem wiedzy i metody jego pomiaru;
    8.Komercjalizacja innowacji.
     

Inne informacje związane z zarządzanie agencją nieruchomościami

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |