Studia II Stopnia - Filologia Angielska- Nauczyciel Języka Obcego - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia II Stopnia - Filologia Angielska- Nauczyciel Języka Obcego - Zaoczne - Częstochowa - Śląskie

  • Cele
    Nauczyciel języka obcego Absolwent specjalizacji Nauczyciel języka obcego włada biegle językiem angielskim lub niemieckim. Jest gruntownie przygotowany do wymagań stawianych współczesnemu nauczycielowi języka obcego. Dzięki nowatorskiemu programowi studiów zdobywa umiejętności twórczej pracy pedagogicznej oraz poznaje najnowsze tendencje w metodyce nauczania. Dodatkową cechą wyróżniającą nauczyciela wykształconego w WSL jest umiejętność praktycznego wykorzystania w nauczaniu technologii informatycznych, multimediów, Internetu (w całym szerokim spectrum zastosowań), profesjonalnego sprzętu do odtwarzania wizji i fonii, technik autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Filologia angielska i filologia germańska - studia drugiego stopnia - uzupełniające magisterskie Kandydaci przyjmowani są na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej dotyczącej tematu przyszłej pracy magisterskiej. Z rozmowy kwalifikacyjnej zwolnieni są: 1. Absolwenci Wyższej Szkoły Lingwistycznej posiadający tytuł zawodowy licencjata, 2. Kandydaci posiadający tytuł zawodowy licencjata filologii odpowiedniej specjalności językowej innych uczelni z oceną co najmniej dobrą.
  • Tutuł uzyskany
    Magister
  • Szczegółowe informacje
    Filologia Angielska- Nauczyciel Języka Obcego

    Zainteresowanym studentom uczelnia umożliwia zdobycie specjalizacji w zakresie nauczania języka dzieci, również dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

    Absolwent posiada również gruntowną i wszechstronną wiedzę z zakresu wybranej specjalności: językoznawstwa lub literaturoznawstwa. Potrafi samodzielnie rozwiązywać problemy zawodowe i wydawać opinie w zakresie uzyskanych kompetencji na podstawie niekompletnych lub ograniczonych informacji z zachowaniem zasad etycznych, prawnych i ekonomicznych. Potrafi porozumiewać się w sprawach zawodowych zarówno ze specjalistami, jak i niespecjalistami. Potrafi organizować pracę grupową. Absolwenta charakteryzuje postawa otwartości wobec innych języków i kultur, a także świadomość różnorodności językowej. Przygotowany jest do pracy w wydawnictwach, w redakcjach czasopism, w środkach masowego przekazu, w instytucjach kulturalnych i badawczych oraz w sektorze usług wymagających zaawansowanej znajomości języków i kultur.

    Studenci studiów stacjonarnych mają możliwość uczestnictwa w intensywnych zajęciach z II języka obcego na wybranym poziomie zaawansowania.

    Organizując proces kształcenia dostosowujemy się do ogólnoświatowych tendencji edukacyjnych związanych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii - e-learning (część zajęć realizowana jest z wykorzystaniem technik kształcenia na odległość), tak aby absolwent, oprócz wiedzy filologicznej czy pedagogicznej, nabył również kompetencje z zakresu praktycznego wykorzystania technologii informatycznych i nowoczesnych technik kształcenia. Działaniom tym przyświeca przekonanie, iż nowatorska formuła edukacji przyczyni się do zwiększenia konkurencyjności absolwenta na rynku pracy oraz wyposaży go w kompetencje elastycznego kierowania rozwojem własnym, tak cenione we współczesnym świecie.

    Ramowy plan specjalizacji
    PNJO (Praktyczna Nauka Języka Obcego)
    - konwersacje, rozumienie tekstu pisanego i mówionego, Koncepcje filozoficzne człowieka, Wybrane zagadnienia z teorii/historii literatury, Językoznawstwo historyczne, Językoznawstwo kontrastywne, Wykłady monograficzne, Dydaktyka szczegółowa języka obcego, Nowoczesne tendencje w dydaktyce nauczania języka obcego.

Inne informacje związane z filologia angielska

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |