Studia I Stopnia - Resocjalizacja z profilaktyką uzależnień i językiem obcym - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia - Resocjalizacja z profilaktyką uzależnień i językiem obcym - Zaoczne - Częstochowa - Śląskie

  • Cele
    Resocjalizacja z profilaktyką uzależnień i językiem obcym język obcy do wyboru: angielski, niemiecki, rosyjski, hiszpański, włoski, francuski gwarantuje gruntowne wykształcenie specjalistyczne w zakresie pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie, zgodne z najnowszymi trendami europejskiej myśli i praktyki pedagogicznej. Dodatkowo - dzięki 15 letniemu doświadczeniu lingwistycznemu Uczelni - wyposaża w kompetencje w zakresie języka obcego, niezbędne do pracy w Unii Europejskiej.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Kandydaci przyjmowani są na podstawie złożonego kompletu dokumentów, do wyczerpania wolnych miejsc.
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje
     Resocjalizacja z profilaktyką uzależnień i językiem obcym

    Dzięki wprowadzonemu w uczelni systemowi nauczania języka obcego w oparciu o poziomy zaawansowania student początkujący uczy się w grupie początkującej a średniozaawansowany w średniozaawansowanej. Nikt nie traci czasu na zbędne powtarzanie przerobionego wcześniej materiału.

       1. Kompetencje specjalizacyjne
              * umiejętności metodyczne pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie;
              * umiejętność współpracy z władzami samorządowymi, sądami, szkołami, instytucjami                     wspomagającymi w tworzeniu planu opieki nad osobami zagrożonymi przestępczością czy              innymi formami patologii społecznej;
              * tworzenie i realizacja środowiskowych programów profilaktycznych dotyczących                              zapobiegania patologii rodziny, wychowania dzieci, zapobiegania różnym formom patologii              społecznej (przemoc, przestępczość, uzależnienia);
              * wspieranie rodziny, szkoły i społeczności lokalnej w rozwiązywaniu problemów                              wychowawczych z dziećmi i młodzieżą zagrożoną demoralizacją i uzależnieniami;
              * umiejętność tworzenia grup i środowisk rówieśniczych alternatywnych wobec                                  młodzieżowych grup kontrkulturowych;
              * zdolność efektywnego funkcjonowania w różnych formach pracy środowiskowej                             (organizacja czasu wolnego, konsultacje wychowawcze, street worker, współpraca z rodzicami itp.);
       2. Perspektywy i możliwości zatrudnienia - w Polsce i krajach Unii Europejskiej
              * placówki opiekuńczo-wychowawcze;
              * placówki profilaktyczne i resocjalizacyjne;
              * szkoły i internaty;
              * poradnie specjalistyczne;
              * policja, straż miejska, wojsko;
              * sądy (kurator sądowy);
              * administracja rządowa i samorządowa;
              * stowarzyszenia i fundacje.

Inne informacje związane z praca socjalna

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |