Studia I Stopnia - Komunikacja Spoełeczna

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSZiA-Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia - Komunikacja Spoełeczna - W ciągu tygodnia - Opole - Opolskie

  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia I stopnia (licencjackie 3-letnie) * oryginału świadectwa dojrzałości * podanie o przyjęcie (do pobrania w dziekanacie lub ze strony internetowej) * 4 fotografii kolorowych (studia zaoczne), 5 fotografii kolorowych (studia dzienne) * ksero z dowodu osobistego i książeczki wojskowej (s. 2,3,6,7) * dowodu wpłaty wpisowego * orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Komunikacja społeczna

    Program specjalizacji:
      A. Kursy propedeutyczne:
    • prawo administracyjne
    • etyka życia publicznego
    • marketing instytucji politycznych
    • polityka ochrony środowiska
    • retoryka i erystyka
    • podstawy statystyki
      B. Kursy fakultatywne:
    • komunikacja społeczna
    • stylistyka wypowiedzi publicznej
    • psychologia zachowań społecznych
    • public relations
    • prawo prasowe i prawo autorskie
    • kultura i media
    • media a społeczeństwo
    • warsztaty językowe
    • psychologiczne mechanizmy oddziaływań społecznych
    • teoria decyzji i dyrektywy socjotechniczne
    Perspektywy zawodowe
    Absolwent studiów na kierunku politologia posiądzie wiedzę z zakresu podstawowych przedmiotów politologicznych oraz wiedzę teoretyczną i praktyczną w zakresie komunikacja społeczna. Zostanie wyposażony w umiejętności analizowania i podejmowania decyzji politycznych, zbierania i hierarchizowania informacji. Nabędzie wiedzę i umiejętności do wykonywania zawodów związanych nie tylko z prasą, radiem i telewizją, lecz także z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej - w stosunkach publicznych, reklamie, promocji.

    Zostanie przygotowany do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających umiejętności interpersonalnego komunikowania, przykładowo w:
    • organach samorządu terytorialnego,
    • sferze administracji państwowej i samorządowej
    • instytucjach i organizacjach międzynarodowych
    • różnego typu przedsiębiorstwach
    • firmach podejmujących działania w zakresie współpracy przygranicznej
    • urzędach publicznych zajmujących się obsługą podmiotów zagranicznych
    • organach partii politycznych
    • instytucjach pożytku publicznego
    • pracowników firm doradczych z zakresu tzw. "łowców głów"
    • pracowników szeroko rozumianej sfery usług
    • instytucjach badania opinii społecznej
    • firmach, jako osoby odpowiedzialne za strategie marketingowe, organizowanie kampanii reklamowych

Inne informacje związane z politologia

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |