Savoir - vivre w Hotelarstwie - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Skills Up - Grupa Royal Property Poland

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Savoir - vivre w Hotelarstwie - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Kraków - Małopolskie

  • Szczegółowe informacje
    Cel szkolenia
    Savoir - vivre zawiera w sobie dwa człony oznaczające: potrafić, umieć - savoir, oraz żyć - vivre. W połączeniu tworzą wyrażenie, które rozumiane jest jako znajomość obyczajów i form towarzyskich, a także jako umiejętność postępowania i radzenia sobie w różnych złożonych sytuacjach życiowych. Dobre obyczaje to nie tylko kwestia tego kto komu się przedstawia pierwszy lub tego kto komu powinien ustąpić miejsca w środkach komunikacji miejskiej. To również kwestia kultury języka, stroju, zachowania przy stole.

    Savoir vivre stał się jednym z najważniejszych wyznaczników profesjonalizmu firmy. Umiejętność właściwego zachowania się w każdej sytuacji przestała być już umiejętnością pożądaną, stała się koniecznością. Biznesowy savoir-vivre obowiązuje zarówno podczas spotkań biznesowych jak i towarzyskich, zaś znajomość zasad międzynarodowej etykiety ułatwia odnaleźć się w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji ponieważ klient na równi z kompetencją merytoryczną kontrahenta ceni traktowanie z szacunkiem i uwagą oraz kulturalną obsługę.

    Korzyści dla uczestników
    • Podstawy zachowania wywołujące planowane dobre wrażenie
    • Umiejętność doboru odpowiedniego stroju do okoliczności - znaczenie
    • Sztuka prezentacji zgodna z etykietą
    • Udoskonalenie komunikacji z klientem poprzez poznanie zasad etykiety
    • Poznanie zasad przyjmowania gości w miejscu pracy
    • Umiejętność powitania i towarzyszenia klientom w sytuacjach biznesowych
    • Bilety wizytowe: właściwy wygląd i wykorzystanie
    • Poznanie zasady tworzenia zaproszeń na różne okazje
    • Poznanie właściwej organizacji imprez, przyjęcia biznesowego
    Szkolenie polecamy dla
    Szkolenie polecane dla osób, które występują publicznie, prezentują siebie, swoje firmy i oferty klientom oraz partnerom biznesowym.
    Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
    • Interaktywne warsztaty poprzez dyskusje i inne techniki aktywizujące do nauki
    • Inspirujące przykłady i historie nawiązujące do branż, z których są uczestnicy
    • Praca indywidualna i zespołowa oraz burza mózgów
    • Wykorzystanie prezentacji multimedialnych oraz innych dostępnych narzędzi
    Program szkolenia
    1. Język Savoir-vivre
      • wprowadzenie
      • w zależności od miejsca (praca / dom)
      • rodzaje powitań
      • biznes a życie towarzyskie
    2. Meandry komunikacji
      • zasady powitania - przedstaw się, a powiem Ci, kim jesteś
      • prawidłowy uścisk dłoni, kontakt wzrokowy
      • cztery rodzaje tytułów oraz Pan/i - Ty
      • całowanie dłoni - gafy i wypaczenia
      • wymiana wizytówek
      • punktualność
      • pierwsze wrażenie i jego znaczenie w dalszym przebiegu zdarzeń
    3. Zasady ogólne - co, gdzie, jak i kiedy?
      • trendy mody a klasyka
      • rodzaje ubiorów i ich kolorystyka
      • pory dnia i nocy
      • najczęstsze błędy
    4. Zasady precedencji czyli kto pierwszy i dlaczego
      • ustalanie hierarchii osób i pozycji w biznesie
      • precedencja na spotkaniach biznesowych w biurze, na przyjęciu i w podróży
      • jak sobie radzić w trudnych i niezręcznych sytuacjach
    5. Wizerunek biznesmena / bizneswomen
      • dobre rady
      • typy urody i osobowości
      • garderoba
    6. Przyjęcia i spotkania
      • rodzaje
      • zasady tworzenia zaproszeń
      • zajmowanie miejsc w pomieszczeniach
      • korzystanie z telefonu
      • unikanie niezręcznych sytuacji
      • nakrycie, menu, potrawy i alkohole
    7. Przemówienia i toasty
      • jak przemawiać - co warto wiedzieć przed wystąpieniem
      • toasty - kiedy, czym je wznosić i na czyją cześć
      • odwzajemnianie toastów
    8. Savoir vivre w negocjacjach
      • kilkupłaszczyznowość negocjacji
      • szacunek i grzeczność
      • znaczenie nienagannej kultury
    9. Komunikacja internetowa
      • zasady e-korespondencji
      • potęga jasnego i przejrzystego komunikatu
      • e-maile, gadu-gadu i portale dyskusyjne
    10. Ćwiczenia z wykorzystaniem poznanej wiedzy
    11. Podsumowanie

Inne informacje związane z hotelarstwo

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |