Profesjonalna Prezentacja Produktu - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Mentor Centrum Szkoleniowe

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Profesjonalna Prezentacja Produktu - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Rzeszów - Podkarpackie

  • Szczegółowe informacje
    Cele szkolenia:
    • poznanie struktury profesjonalnej prezentacji produktu
    • nabycie wiedzy i umiejętności  przez uczestników w zakresie stosowania profesjonalnej prezentacji produktu
    Grupa docelowa:
    Szkolenie dedykowane jest dla osób pracujących na codzień w bezpośredniej obsłudze klienta, oraz do osób prezentujacych produkty i realizujących cele sprzedażowe.
     
    Korzyścia dla organizacji i uczestnika:
    • Zwiększenie obrotu w zakresie sprzedaży produktów
    • Nabycie umiejętności prezentacji produktów
    • Umiejętność dostosowania sposobu prezentacji produktów do określonego odbiorcy
    Tematyka szkolenia:
    1. Czym jest prezentacja produktu?
    2. Przygotowanie prezentacji i jej struktura.
    3. Komunikacja i przekaz prezentacji.
    4. Cecha zaleta i korzyść produktu.
    5. Formuły niezbędne w prezentacji produktu.
    6. Zasady skutecznej prezentacji
    7. Motywatory zakupowe odbiorców i ich wpływa na procesy zakupowe.
    7. Reguły oddziaływnia na odbiorcę oraz podtrzymywania uwagi.
    8. Odpowiedzi na zastrzeżenia i pytania.
    9. Warsztaty profesjonalnej prezentacji
     
    Metodyka szkolenia:
    Warsztaty, prezentacja, twórcza wizualizacja, case study, ćwiczenia indywidualne.
     
    Czas trwania:
    1 dzień x 8h
     
    Wielkość grupy:
    od 10 do 16 osób
     
    Szkolenie prowadzi trener sprzedaży, coach, pedagog. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności miękkich tj. techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, rozmowa handlowa czy telemarketing. Prowadzi również szkolenia dla kadry menadżerskiej niskiego i średniego szczebla-budowanie zespołu sprzedażowego, coaching, motywacja. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w jednej z wiodących firm z branży telekomunikacyjnej na stanowisku handlowca, managera a  następnie jako trener wewnętrzny. Najlepiej "czuje" się realizując szkolenia warsztatowe, które dają możliwość praktycznego wykorzystania nabytej wiedzy i umiejętności.

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |