Marketing i Zarządzanie Przedsiębiorstwem - Studia Podyplomowe - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Marketing i Zarządzanie Przedsiębiorstwem - Studia Podyplomowe - Zaoczne - Bydgoszcz - Kujawsko-Pomorskie

  • Szczegółowe informacje
    Charakterystyka studiów podyplomowych:
    czas trwania: 2 semestry,
    tryb i miejsce prowadzenia zajęć: niestacjonarne, zjazdy 2-dniowe (sobota-niedziela), Katedra Ekonomiki Rolnictwa i Informatyki,
    uzyskane kwalifikacje: Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych,

    Opis programu studiów:
    • elementy statystyki,
    • podstawy zarządzania,
    • systemy informacyjne zarządzania,
    • rachunkowość finansowa,
    • integracja europejska, podstawy marketingu,
    • system rynkowy,
    • zarządzanie strategiczne,
    • badania marketingowe,
    • marketing międzynarodowy,
    • rachunkowość zarządcza,
    • zarządzanie produkcją i kadrami,
    • komunikacja i negocjacje w biznesie,
    • zarządzanie sprzedażą i finansami.
    Zasady naboru: kolejność zgłoszeń; dokumenty: karta zgłoszenia, dyplom ukończenia studiów wyższych, życiorys, 2 zdjęcia, kserokopia z dowodu osobistego, dowód wniesienia opłaty za I sem.

    Informacje dodatkowe:
    studia obejmują 204 godzin zajęć dydaktycznych, zakończenie - zdanie wszystkich obowiązujących zaliczeń i egzaminów, limit przyjęć: 30 miejsc.

    Uruchomienie Studiów Podyplomowych uzależnione jest od liczby zgłoszeń.

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |