Kurs - Przedstawiciel handlowy - Korespondencyjnie - 5 cech przedstawiciel handlowego - 3 cechy przedstawiciela handlowego - Cech poznań kursy - I458

Studia, kursy i szkolenia
Polska Polska
1 Kursy i Szkolenia Handel Korespondencyjnie Poznań
Szukaj
Home>Kursy i Szkolenia>Handel>Poznań>Korespondencyjnie>Kurs - Przedstawiciel handlowy - Korespondencyjnie
Kurs - Przedstawiciel handlowy - Korespondencyjnie
Centrum: ESKK
()
Linki sponsorowane
Loading...
Educaedu
E-MAIL ALERT SERVICE

We are sorry but we don't have that program available in Educaedu at the moment.
Give us your contact data and we'll inform you of academic programs similar to Kurs - Przedstawiciel handlowy at your e-mail.

Imię
Nazwisko
E-mail
Telefon
Województwo
Miasto
* Wymagane pola

  Chcę otrzymywać darmowe informacje na mój adres email lub telefonicznie.

Akceptuję warunki regulamin Educaedu Business S.L. i polityka ochrony danych osobowych
Prosimy o poprawne wypełnienie pól
Glosarium
  • 3 cechy dobrego przedstawiciela handlowego
  • 3 cechy przedstawiciela handlowego
  • 5 cech przedstawiciel handlowego
  • 8 zasad przedstawiciela handlowego
  • Cech poznań kursy
  • Cechy dobrego przedstawiciela handlowego
  • Cechy przedstawiciela handlowego
  • Kurs na przedstawiciela handlowego
  • Kurs przedstawiciela handlowego
Podziel się z innymi:
Kurs - Przedstawiciel handlowy - Korespondencyjnie Szczegóły
Cel:
Kurs dla osób, które wiążą swoją przyszłość z szeroko pojętą sprzedażą i które chcą w wygodny sposób zdobyć lub uzupełnić kwalifikacje z zakresu technik sprzedaży, pozyskiwania klientów, organizowania spotkań biznesowych i przeprowadzania prezentacji produktu. Kurs dostarcza wiedzy na temat efektywnego wykorzystywania elementów marketingu w procesie sprzedaży, prezentuje też praktyczne rozwiązania usprawniające pracę przedstawiciela handlowego.
Szczegółowe informacje:
Zalety kursu
  • przystępne omówienie zasad efektywnej organizacji pracy
  • nacisk na umiejętności sprawnej komunikacji z klientami
  • praktyczne porady dotyczące motywacji oraz opracowywania planu osobistego rozwoju
  • przydatne informacje na temat profesjonalnego poszukiwania pracy
  • efektywny system powtórek
  • opieka doświadczonego nauczyciela
  • możliwość przystąpienia do egzaminu organizowanego przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Poznaniu
Długość Kursu i Cena

  • długość kursu: 14 miesięcy (1 pakiet lekcyjny w miesiącu)
  • średni czas nauki: 15-30 minut dziennie
  • opłata za kurs (materiały lekcyjne i opieka nauczyciela)

Program kursu

    * Pakiet 1 – lekcja 1

      Przedstawiciel handlowy pomostem między firmą. Obowiązki i zadania przedstawiciela
      handlowego. Mity i sekrety tego zawodu.

    * Pakiet 1 – lekcja 2

      Rynek i jego orientacja marketingowa. Rynek. Marketing. Otoczenie marketingowe.
      Konkurencja. Klienci i ich potrzeby. Marketing-mix.

    * Pakiet 2 – lekcja 3

      Planowanie i organizacja czasu pracy. Efektywne zarządzanie czasem. Ustalanie celów.
      Zasady sprawnej organizacji czasu. „Złodzieje czasu”. Kontrola realizacji i
      harmonogramów zadań.

    * Pakiet 2 – lekcja 4

      Prowadzenie biura. Biuro przedstawiciela handlowego. Zorganizowanie stanowiska pracy.
      Warsztat pracy. Baza danych o klientach.

    * Pakiet 3 – lekcja 5

      Komunikacja werbalna – słowo mówione. Komunikacja. Zachowania komunikacyjne.
      Prowadzenie rozmowy.

    * Pakiet 3 – lekcja 6

      Komunikacja werbalna – słuchanie, czytanie i pisanie. Słuchanie. Prowadzenie rozmowy.
      Sekrety superpamięci. Pisanie. Czytanie.

    * Pakiet 4 – lekcja 7

      Komunikacja niewerbalna – postawa, mimika twarzy, wzrok. Mowa ciała. Postawa. Co
      mówi twarz? Oczy.

    * Pakiet 4 – lekcja 8

      Komunikacja niewerbalna – gesty, gospodarowanie przestrzenią, rozpoznawanie
     nieprawdy. Mowa rąk. Przywitanie. Gospodarowanie przestrzenią. Rozpoznawanie
     nieprawdy.

    * Pakiet 5 – lekcja 9

      Źródła informacji o rynku. Znaczenie informacji. Potrzeby informacyjne. Źródła informacji
      (dane wtórne, dane pierwotne). Bank danych o klientach.

    * Pakiet 5 – lekcja 10

      Metody pozyskiwania klientów. Trzy kategorie klientów. Proces pozyskiwania klientów.
      Źródła informacji o klientach. Sposoby nawiązywania pierwszego kontaktu z klientem.

    * Pakiet 6 – lekcja 11

      Przygotowanie i organizacja spotkania z klientem. Scenariusz spotkania. Materiały
      pomocnicze. Jak przygotować pomieszczenie i sprzęt? Czy coś nie zakłóci naszego
     spotkania?

    * Pakiet 6 – lekcja 12

      Przeprowadzenie prezentacji. Powitanie klienta. Jak przeprowadzić prezentację? Jak
     przedstawić ofertę? Jak kontrolować reakcje klienta?

    * Pakiet 7 – lekcja 13

      Argumentowanie i kontrargumentowanie. Pytania. Skuteczna argumentacja. Obiekcje – ich
      powstawanie i odpieranie.

    * Pakiet 7 – lekcja 14

      Finalizowanie transakcji Finalizacja sprzedaży – proces budowania porozumienia. Sygnały
      wysyłane przez klienta. Sposoby finalizowania sprzedaży.

    * Pakiet 8 – lekcja 15

      Typy klientów i ich obsługa. Typy klientów ze względu na styl komunikacji. Klienci:
      wzrokowcy, słuchowcy, klienci emocjonalni. Typy klientów według czasu akceptacji
      nowości. Pozostałe typy klientów. Dostosowanie stylu komunikacji.

    * Pakiet 8 – lekcja 16

      Współpraca z trudnym klientem. Trudny klient specjalnym klientem. Asertywność.

    * Pakiet 9 – lekcja 17

      Załatwianie skarg, zażaleń i reklamacji. Jakie prawa ma niezadowolony klient? Jak
      przyjmować krytykę? Jak krytykować? Dlaczego ludzie składają reklamacje? Jak
      postępować z klientem, który składa reklamację?

    * Pakiet 9 – lekcja 18

      Serwis i usługi dodatkowe. Produkt czy korzyść? Jakie usługi wybrać? Jak ograniczyć
      ryzyko?

    * Pakiet 10 – lekcja 19

      Troska o zadowolenie i satysfakcję klientów. Klient zadowolony i niezadowolony. Czynniki
      wpływające na zadowolenie klienta. Pomiar zadowolenia klienta.

    * Pakiet 10 – lekcja 20

      Klient XXI wieku. Czynniki wpływające na klienta. Pokolenie X – nowa generacja.
      Wizerunek młodego Polaka.

    * Pakiet 11 – lekcja 21

      Cechy dobrego przedstawiciela handlowego Rodzaje orientacji marketingowych. Rola
      sprzedawcy. Profesjonalne umiejętności sprzedawcy. Pożądane cechy osobowości
      sprzedawcy. Style sprzedawców (efektywne i nieefektywne).

    * Pakiet 11 – lekcja 22

      Poznanie i doskonalenie samego siebie. Dlaczego należy się doskonalić? Autoanaliza cech
      sprzedawcy. Ułożenie strategii rozwoju. Wytworzenie własnej „unikatowej propozycji
      sprzedaży”. Coaching. Kształcenie indywidualne. Wykształcenie umiejętności
      menedżerskich.
    * Pakiet 12 – lekcja 23

      Poszukiwanie pracy. Gdzie poszukiwać ofert pracy? Oczekiwania pracodawców. Rozmowa
      kwalifikacyjna – interview.

    * Pakiet 12 – lekcja 24

      Korespondencja w sprawach pracowniczych Życiorys (curriculum vitae). List
      motywacyjny.

    * Pakiet 13 – lekcja 25-26

     Od czego zleży osobisty sukces. Czynniki wpływające na osiąganie sukcesów, czyli wstęp
     do wiedzy na temat motywacji. Obraz siebie w funkcjonowaniu społecznym każdego z nas.
     Motywacja a sprawność działania.

    * Pakiet 14 – lekcja 27-28

      „Diabeł mnie podkusił”, czyli czym jest motywacja. Definicje motywacji. Teorie motywacji.
       Ludzka zmienność zachowań.


Inne informacje związane z Kursy i Szkolenia i Handel: