Kurs - Przedstawiciel handlowy - Korespondencyjnie - 5 cech przedstawiciel handlowego - 3 cechy przedstawiciela handlowego - Cech poznań kursy - I458

Studia, kursy i szkolenia
Polska Polska
1 Kursy i Szkolenia Handel Korespondencyjnie Poznań
Szukaj
Home>Kursy i Szkolenia>Handel>Poznań>Korespondencyjnie>Kurs - Przedstawiciel handlowy - Korespondencyjnie
Kurs - Przedstawiciel handlowy - Korespondencyjnie
Linki sponsorowane
Glosarium
  • 3 cechy dobrego przedstawiciela handlowego
  • 3 cechy przedstawiciela handlowego
  • 5 cech przedstawiciel handlowego
  • 8 zasad przedstawiciela handlowego
  • Cech poznań kursy
  • Cechy dobrego przedstawiciela handlowego
  • Cechy przedstawiciela handlowego
  • Kurs na przedstawiciela handlowego
  • Kurs przedstawiciela handlowego
Podziel się z innymi:
Kurs - Przedstawiciel handlowy - Korespondencyjnie Szczegóły
Cel:
Kurs dla osób, które wiążą swoją przyszłość z szeroko pojętą sprzedażą i które chcą w wygodny sposób zdobyć lub uzupełnić kwalifikacje z zakresu technik sprzedaży, pozyskiwania klientów, organizowania spotkań biznesowych i przeprowadzania prezentacji produktu. Kurs dostarcza wiedzy na temat efektywnego wykorzystywania elementów marketingu w procesie sprzedaży, prezentuje też praktyczne rozwiązania usprawniające pracę przedstawiciela handlowego.
Szczegółowe informacje:
Zalety kursu
  • przystępne omówienie zasad efektywnej organizacji pracy
  • nacisk na umiejętności sprawnej komunikacji z klientami
  • praktyczne porady dotyczące motywacji oraz opracowywania planu osobistego rozwoju
  • przydatne informacje na temat profesjonalnego poszukiwania pracy
  • efektywny system powtórek
  • opieka doświadczonego nauczyciela
  • możliwość przystąpienia do egzaminu organizowanego przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Poznaniu
Długość Kursu i Cena

  • długość kursu: 14 miesięcy (1 pakiet lekcyjny w miesiącu)
  • średni czas nauki: 15-30 minut dziennie
  • opłata za kurs (materiały lekcyjne i opieka nauczyciela)

Program kursu

    * Pakiet 1 – lekcja 1

      Przedstawiciel handlowy pomostem między firmą. Obowiązki i zadania przedstawiciela
      handlowego. Mity i sekrety tego zawodu.

    * Pakiet 1 – lekcja 2

      Rynek i jego orientacja marketingowa. Rynek. Marketing. Otoczenie marketingowe.
      Konkurencja. Klienci i ich potrzeby. Marketing-mix.

    * Pakiet 2 – lekcja 3

      Planowanie i organizacja czasu pracy. Efektywne zarządzanie czasem. Ustalanie celów.
      Zasady sprawnej organizacji czasu. „Złodzieje czasu”. Kontrola realizacji i
      harmonogramów zadań.

    * Pakiet 2 – lekcja 4

      Prowadzenie biura. Biuro przedstawiciela handlowego. Zorganizowanie stanowiska pracy.
      Warsztat pracy. Baza danych o klientach.

    * Pakiet 3 – lekcja 5

      Komunikacja werbalna – słowo mówione. Komunikacja. Zachowania komunikacyjne.
      Prowadzenie rozmowy.

    * Pakiet 3 – lekcja 6

      Komunikacja werbalna – słuchanie, czytanie i pisanie. Słuchanie. Prowadzenie rozmowy.
      Sekrety superpamięci. Pisanie. Czytanie.

    * Pakiet 4 – lekcja 7

      Komunikacja niewerbalna – postawa, mimika twarzy, wzrok. Mowa ciała. Postawa. Co
      mówi twarz? Oczy.

    * Pakiet 4 – lekcja 8

      Komunikacja niewerbalna – gesty, gospodarowanie przestrzenią, rozpoznawanie
     nieprawdy. Mowa rąk. Przywitanie. Gospodarowanie przestrzenią. Rozpoznawanie
     nieprawdy.

    * Pakiet 5 – lekcja 9

      Źródła informacji o rynku. Znaczenie informacji. Potrzeby informacyjne. Źródła informacji
      (dane wtórne, dane pierwotne). Bank danych o klientach.

    * Pakiet 5 – lekcja 10

      Metody pozyskiwania klientów. Trzy kategorie klientów. Proces pozyskiwania klientów.
      Źródła informacji o klientach. Sposoby nawiązywania pierwszego kontaktu z klientem.

    * Pakiet 6 – lekcja 11

      Przygotowanie i organizacja spotkania z klientem. Scenariusz spotkania. Materiały
      pomocnicze. Jak przygotować pomieszczenie i sprzęt? Czy coś nie zakłóci naszego
     spotkania?

    * Pakiet 6 – lekcja 12

      Przeprowadzenie prezentacji. Powitanie klienta. Jak przeprowadzić prezentację? Jak
     przedstawić ofertę? Jak kontrolować reakcje klienta?

    * Pakiet 7 – lekcja 13

      Argumentowanie i kontrargumentowanie. Pytania. Skuteczna argumentacja. Obiekcje – ich
      powstawanie i odpieranie.

    * Pakiet 7 – lekcja 14

      Finalizowanie transakcji Finalizacja sprzedaży – proces budowania porozumienia. Sygnały
      wysyłane przez klienta. Sposoby finalizowania sprzedaży.

    * Pakiet 8 – lekcja 15

      Typy klientów i ich obsługa. Typy klientów ze względu na styl komunikacji. Klienci:
      wzrokowcy, słuchowcy, klienci emocjonalni. Typy klientów według czasu akceptacji
      nowości. Pozostałe typy klientów. Dostosowanie stylu komunikacji.

    * Pakiet 8 – lekcja 16

      Współpraca z trudnym klientem. Trudny klient specjalnym klientem. Asertywność.

    * Pakiet 9 – lekcja 17

      Załatwianie skarg, zażaleń i reklamacji. Jakie prawa ma niezadowolony klient? Jak
      przyjmować krytykę? Jak krytykować? Dlaczego ludzie składają reklamacje? Jak
      postępować z klientem, który składa reklamację?

    * Pakiet 9 – lekcja 18

      Serwis i usługi dodatkowe. Produkt czy korzyść? Jakie usługi wybrać? Jak ograniczyć
      ryzyko?

    * Pakiet 10 – lekcja 19

      Troska o zadowolenie i satysfakcję klientów. Klient zadowolony i niezadowolony. Czynniki
      wpływające na zadowolenie klienta. Pomiar zadowolenia klienta.

    * Pakiet 10 – lekcja 20

      Klient XXI wieku. Czynniki wpływające na klienta. Pokolenie X – nowa generacja.
      Wizerunek młodego Polaka.

    * Pakiet 11 – lekcja 21

      Cechy dobrego przedstawiciela handlowego Rodzaje orientacji marketingowych. Rola
      sprzedawcy. Profesjonalne umiejętności sprzedawcy. Pożądane cechy osobowości
      sprzedawcy. Style sprzedawców (efektywne i nieefektywne).

    * Pakiet 11 – lekcja 22

      Poznanie i doskonalenie samego siebie. Dlaczego należy się doskonalić? Autoanaliza cech
      sprzedawcy. Ułożenie strategii rozwoju. Wytworzenie własnej „unikatowej propozycji
      sprzedaży”. Coaching. Kształcenie indywidualne. Wykształcenie umiejętności
      menedżerskich.
    * Pakiet 12 – lekcja 23

      Poszukiwanie pracy. Gdzie poszukiwać ofert pracy? Oczekiwania pracodawców. Rozmowa
      kwalifikacyjna – interview.

    * Pakiet 12 – lekcja 24

      Korespondencja w sprawach pracowniczych Życiorys (curriculum vitae). List
      motywacyjny.

    * Pakiet 13 – lekcja 25-26

     Od czego zleży osobisty sukces. Czynniki wpływające na osiąganie sukcesów, czyli wstęp
     do wiedzy na temat motywacji. Obraz siebie w funkcjonowaniu społecznym każdego z nas.
     Motywacja a sprawność działania.

    * Pakiet 14 – lekcja 27-28

      „Diabeł mnie podkusił”, czyli czym jest motywacja. Definicje motywacji. Teorie motywacji.
       Ludzka zmienność zachowań.


You are visiting:
Inne informacje związane z Kursy i Szkolenia i Handel: